امروز ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
۰۹۱۲۲۹۶۷۸۳۹
امروز ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
۰۹۱۲۲۹۶۷۸۳۹

ضرورت برخورد با کم‌فروشی در برخی پمپ بنزین‌ها
حسین امیری خامکانی، عضو کمیسیون انرژی مجلس از کم‌فروشی در جایگاه های سوخت انتقاد کرد و خواستار برخورد دولت با متخلفان شد.
وی  با اشاره به گزارش‌های رسیده در رابطه با کم‌فروشی پمپ‌بنزین‌ها، گفت: باید بر عملکرد جایگاه‌داران نظارت بیشتری شود چراکه کم‌فروشی یا چند لیتر هوا وارد باک خودروها کردن خلاف قانون است و در این شرایط سخت اقتصادی و گرانی بنزین نباید اجازه چنین کاری داده شود. نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: جایگاه‌های سوخت دارای صنف هستند به همین دلیل مجلس انتظار دارد نظارت ابتدا از طریق صنف آن‌ها باعنوان “انجمن صنفی جایگاه داران سوخت” صورت گیرد و اجازه ندهند چند جایگاه‌دار به حیثیت تمامی جایگاه‌داران لطمه وارد کند. عضو کمیسیون انرژی مجلس مطرح کرد: یکی دیگر از راه‌های نظارتی ساماندهی و تجمیع جایگاه‌ها است تا دولت با چند جایگاه‌دار طرف باشد، همچنین نظارت و مدیریت بر جایگاه‌ها از طریق شرکت‌های تشکیل شده بیشتر شود اما تاکنون این تجمیع صورت نگرفته است.
به گفته عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۹۹، شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی نیز باید تلاش کند بیش از این در حق مردم اجحاف نشود.

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال