امروز ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
۰۹۱۲۲۹۶۷۸۳۹
امروز ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
۰۹۱۲۲۹۶۷۸۳۹
در تالار‌های پذیرایی

ممنوعیت دریافت هزینه بابت لغو مراسم

 

نائب رئیس اتاق اصناف تهران از ممنوعیت دریافت هزینه بابت لغو مراسم در تالار‌های پذیرایی خبرداد. 

نائب رئیس اتاق اصناف تهران در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما با اشاره به ابلاغ دستورالعمل ممنوعیت دریافت هزینه بابت لغو مراسم در تالار‌های پذیرایی گفت: اگر میهمانان تصمیم به لغو مراسم داشته باشند صاحبان تالار‌های پذیرایی حق دریافت هیچ گونه هزینه برای خسارت در باب کنسلی ندارند.
خسرو ابراهیمی نیا با بیان اینکه درحال حاضر نیز مشکلی وجود ندارد و مراسم‌ها درحال برگزاری است افزود: تعدادی از میهمانان اعلام کردند برخی میهمانان آنان نمی‌آیند که در این صورت یا تعداد میهمانان کم می‌شود و یا زمان مراسم به روز دیگری موکول می‌شود ویا لغو می‌شود.
وی ادامه داد: ما به واحد‌های صنفی ابلاغ کردیم که برای همراهی با مردم درصورتی که با لغو مراسم مواجه شدند، موظف هستند مبلغ بیعانه را کامل به میهمانان پرداخت کنند.
ابراهیمی با بیان اینکه درحال حاضر شرایط تالار‌ها عادی است و نظارت وزارت بهداشت بر فعالیت این واحد‌ها مستمر انجام می‌شود گفت: ۹۰ درصد مردم مراسم خود را به زمان دیگری موکول می‌کنند و در هرحال ما برای رعایت بهداشت تذکرداده ايم و نظارت بیشتری هم در این زمینه وجود دارد البته این مواظبت‌ها براساس ماده ۱۷ قانون نظام صنفی موظف به رعایت مسائل بهداشتی هستند.
وی افزود: واحد‌های تالار و پذیرایی در این اتفاق خسارت زیادی متهمل شدند و این خسارات را به جان می‌پذیرند، اما وزارت دارایی این نکته را توجه کنند که این واحد‌های صنفی ۱۰ ماه رکود داشته اند و هم اکنون که باید مراسم‌ها انجام شود به دلیل این بیماری لغو می‌شود.
نائب رئیس اتاق اصناف تهران گفت: مشتریان اگر با مشکلی در خصوص کنسلی مراسم برخورد کردند به اتحادیه مراجعه و طرح شکایت کنند.
ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال