امروز ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
۰۹۱۲۲۹۶۷۸۳۹
امروز ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
۰۹۱۲۲۹۶۷۸۳۹

املاک صنعتی پایتخت جامع ترین مرکزاطلاعات املاک در کشور 

جاده مخصوص و قدیم کرج ، مرکز شهر ، غرب تهران، مرکز شهر ،

خرید و فروش ، رهن و اجاره انواع ملک شامل : 

انبار ، سالن ، سوله ، کارگاه ، کارخانه ، اداری ، تجاری ، فروش کارخانه ، انبارهای مواد غذایی ، آرایشی بهداشتی ، دارویی ،

فروشگاههای اینترنتی ، انبار کالاهای بازرگانی ، انبارهای عمومی و اختصاصی ، کارخانجات تولید غذایی و صنعتی ،

کترینگ آشپزخانه صنعتی ، تالار و باغ تالار ، باغ  و باغچه ، تعمیرگاه ، کارواش ، نمایندگی ، سالن فیلمبرداری و همایش ، 

انبار سنگ کاشی سرامیک مصالح و آهن آلات ، زمینهای  کشاورزی و صنعتی.

www.paytakhtmelk.ir

www.sulesara.ir

۰۲۱۶۶۱۸۸۸۵۳  –  ۰۲۱۴۴۵۲۲۰۵۷

۰۹۱۲۲۹۶۷۸۳۹  افشار

(درصورت تمایل فایل فروش یا اجاره مشخصات را به شماره 09122967839  واتساپ یا تلگرام نمایید)


ممنوعیت ورود افراد بدون ماسک به مترو پایتخت اجرایی شد

 رعایت 80درصدی پروتکل‌های بهداشتی
رییس جمهور در جلسه روسای کمیته‌های تخصصی ستاد ملی مقابله کرونا گفت: براساس گزارش وزارت بهداشت مردم در شهرهایی که وضعیت زرد و نزدیک به سفید دارند، بالای ۸۰ درصد پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کرده‌اند.

 تلاش شرکت‎های دانش‌بنیان برای ساخت واکسن
حجت‌الاسلام حسن روحانی در ادامه تلاش شرکت‌های دانش‌بنیان و مراکز علمی و تحقیقاتی برای ساخت اقلام بهداشتی مورد نیاز از جمله کیت تشخیص، ماسک، دستگاه تنفس مصنوعی و دستکش را افتخارآمیز دانست و افزود: تلاش برای اقدامات بعدی در ساخت واکسن و داروی این بیماری نیز توسط شرکت‌های دانش‌بنیان در حال انجام است که امیدواریم این مسیر تداوم یابد. وی همچنین با اشاره به سطح‌بندی شهرها و استان‌ها در سه وضعیت سفید، زرد و قرمز، افزود: مسئولان کمیته‌های درمانی، امنیتی، اجتماعی و تبلیغات و رسانه همچنان در تلاش هستند، تا با فعالیت گسترده درمانی، اجرای پروتکل‌ها و نظارت بر آن و اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی به موقع با تبدیل نقاط قرمز به زرد و سپس به سفید، مناطق سفید کشور در مورد این بیماری را افزایش دهد.

 شرط ورود به مرحله بازگشایی هوشمند
رییس جمهور اظهار کرد: تقسیم‌بندی‌ شهرها و مناطق مثل وضعیت سفید، زرد و قرمز ما را از مرحله فاصله‌گذاری هوشمند به بازگشایی هوشمند می‌رساند، به گونه‌ای که در هر شهری که مردم فاصله‌گذاری هوشمند را بهتر اجرا کرده باشند، می‌توان شرایط بهتر را برای بازگشایی هوشمند مراکز و فعالیت‌ها اعلام کرد.

 معرفی شهرستان‌های سفید به‌زودی 
حجت الاسلام روحانی توضیح داد که براساس گزارشی که مسئولان کمیته‌های درمانی، امنیتی و اجتماعی در این جلسه دادند، براساس شاخص‌های تعیین شده شهرستان‌های سفید به‌زودی معرفی خواهند شد و شرایط بازفعالیت مشاغل کسب و کارها، اماکن مذهبی و به طور کل تعدیل محدودیت‌ها اعلام خواهد شد.

 آخرین وضعیت مشاغل پر رفت‌وآمد
وی با بیان اینکه در خصوص مشاغل پر رفت و آمد و پرتجمع در شهرهای سفید پروتکل‌های خوبی از سوی مسئولان ذی‌ربط تدوین شده که در جلسه آینده ستاد ملی اعلام خواهد شد، گفت: امیدواریم با رعایت پروتکل‌ها از سوی مردم بتوانیم در دو هفته آینده یا در نهایت تا پایان اردیبهشت‌ مشاغل و مراکز پررفت و آمد و پرتجمع را به شرط تحقق شرایط لازم بازگشایی کنیم.

هشدار بازگشت آنفلوانزا و کرونا در پاییز
وزیر بهداشت گفت: برآورد ما این است که در پاییز و زمستان شاهد هجمه نسبتاً سنگین هم‌زمان کووید۱۹ و آنفلوآنزا باشیم بنابراین باید خودمان را آماده کنیم. سعید نمکی تأکید کرد: طرح بسیج ملی مبارزه با کرونا، بار سنگین روی بیمارستان‌ها را برداشت. این طرح فقط در ایران اجرا شد و براین اساس شاهد کاهش قابل توجه مرگ‌ومیرهای ناشی از کرونا بوده‌ایم.

کاهش ۵۰ درصدی بستری روزانه 
معاون بهداشت وزارت بهداشت با بیان اینکه میزان بستری روزانه در بیمارستان‌ها حداقل به نصف کاهش یافته است، گفت: تاکنون ۳۸۹ مرکز نمونه‌گیری سرپایی کووید۱۹ در کشور ایجاد شده که تا هفته آینده این تعداد به ۴۲۰ مرکز افزایش می‌یابد.علیرضا رییسی یادآور شد: 15 درصد از افرادی که به آزمایشگاه‌های سرپایی مراجعه کرده‌اند، مبتلای قطعی به این بیماری بوده‌اند.

بهبودی 80درصد مبتلایان 
سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی 1006 مبتلای جدید به ویروس کرونا خبر داد. کیانوش جهانپور افزود: به این ترتیب تعداد کل مبتلایان به 95646 مورد رسیده است که از این جمع 76318 نفر بهبود یافته اند و از این ابتلا فارغ شده‌اند. به گفته وی در 24 ساعت 63 نفر فوت کرده‌اند و تعداد فوت شدگان به 6091 نفر رسیده است.

جلوگیری از ورود افراد بدون ماسک به مترو 
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران از عرضه ماسک با قیمت مناسب در ۲۵ ایستگاه مترو خبر داد و گفت: از امروز از ورود افراد بدون ماسک در مترو جلوگیری می‌شود. فرنوش نوبخت خاطرنشان کرد: این طرح برای حفظ سلامتی افرادی که قصد دارند از سامانه‌های حمل‌ونقل عمومی درون‌شهری استفاده کنند، تصویب شده و نیازمند یاری شهروندان و مسافران برای اجرای هرچه بهتر است.

ممنوعیت پذیرش کودکان در مهدها
مدیرکل امور کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه فقط بازگشایی بخش اداری مهدهای کودک امکانپذیر شده است، گفت: به‌دلیل خطرات جانی ناشی از بیماری کووید19، مهدهای کودک به‌هیچ عنوان مجاز به پذیرش کودک نیستند. سعید بابایی افزود: مطابق بخشنامه بازگشایی بخش اداری مهدهای کودک از 10 اردیبهشت تنها برای ثبت‌نام و آماده‌سازی مهدهای کودک امکان‌پذیر شده است.

غربالگری و تب‌سنجی معتادان 
معاون پیشگیری سازمان بهزیستی کشور گفت: برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، تیم‌های سیار به ۳۲۷۰ پاتوق معتادان پرخطر رفته و غربالگری علامتی و تب سنجی را انجام دادند. مجید رضازاده توضیح داد: برای پیشگیری از شیوع کرونا در معتادان اقدامات زیادی صورت گرفت که این امر موجب شد، کمترین امار مبتلایان را در معتادان خیابانی و چه در معتادان مقیم داشته باشیم.

شرط مهم اجرای طرح ترافیک 
استاندار تهران گفت: طرح ترافیک تا زمانی که مقدمات افزایش حفاظت فیزیکی در حمل و نقل عمومی را افزایش ندهیم اجرایی نمی‌شود. 
انوشیروان محسنی بندپی افزود:  بیماری کووید19 یک وابستگی به محیط‌های پر جمعیت دارد و در این محیط‌ها شیوع گسترش پیدا می‌کند و بنابر این معتقدیم مردم باید از حمل و نقل عمومی کمتر استفاده و بیشتر با وسایل نقلیه شخصی تردد کنند.
ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال