امروز ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
۰۹۱۲۲۹۶۷۸۳۹
امروز ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
۰۹۱۲۲۹۶۷۸۳۹

 

نیازمند املاک اداری ، تجاری ، صنعتی شما جهت رهن و اجاره یا خرید و فروش

در جاده مخصوص کرج ، جاده قدیم کرج ، مرکز شهر و غرب تهران هستیم.               

-------------- ( به مابسپارید ازما بخواهید ) -------------------

املاک صنعتی پایتخت جامع ترین مرکزاطلاعات املاک در کشور

جاده مخصوص کرج (لشگری) ، جاده قدیم کرج (فتح) ، مرکز شهر ، غرب تهران

خرید و فروش ، رهن و اجاره انواع ملک شامل :

انبار ، سالن ، سوله ، کارگاه ، کارخانه ، اداری ، تجاری ، فروش کارخانه

انبارهای مواد غذایی ، آرایشی بهداشتی ، دارویی ، فروشگاههای اینترنتی

انبار ، کالاهای تجاری ، بازرگانی ، انبارهای عمومی و اختصاصی

کارخانجات تولیدی ، غذایی ، دارویی ، صنعتی ، شیمیایی

مطبخ ، کترینگ آشپزخانه صنعتی ، رستوران ، تالار و باغ تالار ، باغ و باغچه

تجاری ، تعمیرگاه مجاز ، نمایندگی ، کارواش ، گاراژ

اداری ، دفترکار ، سالن فیلمبرداری ، کنفرانس ، همایش

انبار روباز ، انبار سنگ ، کاشی ، سرامیک ، مصالح و آهن آلات ، دپوی خودرو

زمینهای کشاورزی و صنعتی ...

www.paytakhtmelk.ir

www.sulesara.ir

۰۲۱۶۶۱۸۸۸۵۳  ۰۲۱۴۴۵۲۲۰۵۷

۰۹۱۲۲۹۶۷۸۳۹ افشار

(درصورت تمایل فایل فروش یا اجاره ملکتان تماس حاصل نموده یا مشخصات را به شماره 09122967839 واتساپ یا تلگرام نمایید)


گرانی خودرو به دلیل شکاف بین عرضه و تقاضا بود
حسین مدرس خیابانی سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت درباره گرانی مجدد خودرو در روزهای اخیر و پس از اجرای طرح های پیش فروش، گفت: افزایش قیمت خودرو در ماه‌های نخست سال ناشی از شکاف میان عرضه و تقاضا بود که این شکاف با اجرای طرح های پیش فروش و فروش فوری و بیشتر شدن تحویل خودرو در سه ماهه نخست سال تاحدودی کاهش یافت. وی با بیان اینکه با محدودیت‌های در نظر گرفته شده برای ثبت نام در طرح های پیش فروش خودرو متقاضیان واقعی در قرعه کشی شرکت کردند، افزود: گرانی خودرو در روزهای اخیر ماحصل افزایش شاخص های کلان اقتصادی است زیرا این شاخص ها بر قیمت مواد اولیه تولید و سایر نهاده‌ها اثرگذار است.
سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت معتقد است با کاهش شاخص‌های کلان اقتصادی مانند ارز، قیمت خودرو نیز کاهش  می یابد.

ساخت ۱۸۰۰ کیلومتر راه و راه آهن در کشور
معاون وزیر راه از تکمیل و بهره برداری ۴۷۱ کیلومتر مسیر ریلی، ۵۳۰ کیلومتر مسیر آزادراهی و ۸۰۰ کیلومتر شبکه بزرگراهی در کشور تا پایان امسال خبر داد.
خیرالله خادمی در مصاحبه  با خبرگزاری صدا و سیما با اشاره به برنامه‌های تدوین شده برای سال جهش تولید در وزارت راه و شهرسازی افزود: ساخت و توسعه شبکه ریلی به میزان ۹ هزار و ۵۰۰ کیلومتر دربرنامه است که هم اکنون ساخت ۳ هزار و ۳۰۰ کیلومتر آن در دست اجراست و با توجه به لزوم اولویت بندی برای اتمام طرح‌های زودبازده‌تر و با پیشرفت فیزیکی بالا، تکمیل هزار و ۵۶۶ کیلومتر آن در اولویت قرار دارد.
مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربنا‌های حمل و نقل کشور افزود: تا پایان سال جاری، ۴۷۱ کیلومتر راه آهن با اعتبار هزار و ۳۸۰ میلیارد تومان در قالب چهار پروژه ریلی به بهره برداری خواهد رسید که این طرح‌ها شامل اتصال راه آهن بستان آباد - تبریز به طول ۴۴ کیلومتر، راه آهن خواف - هرات که ایران را به افغانستان متصل می‌کند به طول ۱۲۰ کیلومتر، مسیر ۳۷ کیلومتری اتصال رشت به بندر کاسپین و مسیر ۲۷۰ کیلومتری یزد - اقلید خواهد بود.
وی افزود: در بخش آزادراهی هم ۵ آزادراه در حال احداث تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید که شامل آزادراه کنارگذر جنوبی تهران حدفاصل آبیک قزوین تا چرمشهر ورامین به طول ۱۵۸ کیلومتر، آزادراه اصفهان - شیراز به طول ۲۲۲ کیلومتر، قطعات ۲، ۳ و ۴ آزادراه اراک - خرم آباد حدفاصل خرم آباد تا بروجرد به طول ۶۷ کیلومتر، قطعات ۱ و ۲ آزادراه کنارگذر شرقی اصفهان با ۶۳ کیلومتر طول و آزادراه منجیل - رودبار به طول ۸ کیلومتر که بخش مهمی از آزادراه قزوین - رشت است، خواهد بود.
به گفته خادمی برای ساخت این ۵ طرح، ۱۹۰۰ میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات دولتی هزینه شده است.
وی افزود: این آزادراه‌ها بخشی از توسعه ۱۲۰۰ کیلومتری شبکه آزادراهی کشور است که در حال اجراست و تا سال ۱۴۰۰ بیش از ۶۶۷ کیلومتر آن به بهره برداری خواهد رسید.
مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربنا‌های حمل و نقل کشور همچنین در خصوص توسعه راه‌ها و تبدیل آن‌ها به بزرگراه در قالب ساخت باند دوم جاده‌ها نیز گفت: در حال حاضر ساخت یا نوسازی و بهسازی ۷ هزار و ۷۰۰ کیلومتر بزرگراه در کشور در دست اجراست که ۱۲۰۰ کیلومتر آن در قالب طرح‌های مصوب جهش تولید تا پایان بهار سال آینده به بهره برداری می‌رسد و ۸۰۰ کیلومتر آن تا پایان سال بهره برداری خواهد شد.
خادمی افزود: این راه‌ها و بزرگراه‌ها در قالب ۱۸ طرح با ۳ هزار و ۲۷۵ میلیارد تومان اعتبار در اکثر استان‌های کشور در حال اجراست که از مهمترین آن‌ها می‌توان به احداث راه اصلی قزوین - الموت، تکمیل بزرگراه جنگل گلستان حدفاصل استان‌های گلستان تا خراسان شمالی، مسیر دوم بزرگراه ساوه - قزوین، بزرگراه زاهدان - زابل، مسیر دوم ارتباطی استان‌های کهکیلویه و بویراحمد - خوزستان، کریدور‌های بزرگراهی غرب و جنوب کشور، احداث راه اصلی پاتاوه - دهدشت، احداث بزرگراه اهر - تبریز، شازند - ازنا، شهرکرد - لردگان و توره - بروجرد و همچنین چند طرح دیگر در استان فارس و در محدوده دشت ارژن تا نورآباد و کازرون از جمله مهمترین طرح‌های حوزه بزرگراهی در کشور است.

افزایش عرضه سهام اولیه به هفته‌ای 2 بار
یک مقام ارشد وزارت امور اقتصادی و دارایی با اشاره به رشد شاخص بورس و نامه برخی اقتصاددانان مبنی بر اینکه شاخص سیگنال منفی و ایجاد تورم انتظاری به بازارهای متخلف می‌دهد و افزایش قیمت ارز متاثر از این موضوع است، اظهار داشت: راه برای نقد بازار بورس باز است و نامه اقتصاددانان خوانده شد و البته این نامه روی روند مثبت بازار تاثیری نداشت. بورس در روزهای گذشته رشد داشته و خودش را تصحیح می‌کند.
وی با تاکید بر اینکه رشد شاخص بورس قطعا روی قیمت ارز موثر است، بیان داشت:‌ برنامه مفصل و جامعی برای بازار بورس دارید تا روند منطقی به خود بگیرد. سعی شده تا عرضه اولیه هر هفته وجود داشته باشد و قرار است، به 2 عرضه اولیه در هفته برسیم. همین عامل باعث اصلاح بازار خواهد شد.
این مقام ارشد وزارت اقتصاد تصریح کرد: افزایش عرضه اولیه‌ها، سهام شناور، فروش اوراق و صندوق پروژه بخشی از برنامه‌های بورسی در روزهای آینده است.

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال