امروز ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
۰۹۱۲۲۹۶۷۸۳۹
امروز ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
۰۹۱۲۲۹۶۷۸۳۹

اخبار 

تخریب و قلع و قمع ۱۰۰ مورد ساخت و ساز‌ غیرمجاز در قریه شمس‌آباد
رییس حوزه قضایی بخش چهاردانگه از تخریب و قلع و قمع یکصد مورد ساخت و ساز غیرمجاز در قریه شمس‌آباد خبرداد.
محمد امامی  گفت: یکصد مورد تخریب شامل فنس و دیوار و پرچین، تفکیک اراضی به وسیله پرچین‌های تفکیکی، محوطه‌سازی، بنا‌های غیرمجاز، آلاچیق، تانکر‌های غیرمجاز، کرسی‌چینی، نصب درب‌های غیرمجاز و سایر مصادیق تغییر کاربری غیرمجاز در منطقه قریه شمس‌آباد انجام شد.
وی افزود: در همین راستا و در اجرای دستورات تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون اصلاح قانون حفظ كاربري اراضي زراعي و باغ‌ها و دستورات صادره شهرداری و جهاد کشاورزی و همکاری نیروی انتظامی مساحت حدودا ۱۰ هکتار از اراضی کشاورزی به صورت یکپارچه‌سازی توسط عوامل اجرایی آزادسازی و به عرصه کشاورزی اعاده شد.

تشکیل پرونده قضایی برای متهمان پرونده قطع درختان کهنسال
دادستان شهرستان پردیس با تاکید بر حفظ حقوق عامه گفت: در پی قلع و قمع درختان کهنسال در ارتفاعات بومهن پرونده قضایی تشکیل شد.
علیرضا آغاجری با اظهار تاسف از قطع درختان وحشی و کهنسال در ارتفاعات بومهن در منطقه زننجار اظهار کرد: دو خودرو، اموال و تنه‌های درختان توقیف شده است.
وی اظهار کرد: ضمن بازدید میدانی از منطقه، پرونده قضایی در این رابطه تشکیل شد که پس از وصول گزارش از سوی منابع طبیعی استان تهران نتایج نهایی اعلام خواهد شد. همچنین متهمان شناسایی شده‌اند.

تشکیل پرونده قضایی در پی فوت سه کارگر در آتش‌سوزی کارگاه ضایعات
رییس حوزه قضایی بخش کهریزک از تشکیل پرونده قضایی در پی فوت سه نفر از کارگران در حادثه آتش‌سوزی یک کارگاه جمع‌آوری ضایعات در منطقه کهریزک خبرداد.
حجت‌الاسلام عباسی اظهار کرد: در پی فوت سه نفر از کارگران تبعه بیگانه در آتش‌سوزی یک کارگاه جمع‌آوری ضایعات پرونده قضایی تشکیل و مالک نیز بازداشت شده است.
وی گفت: در بررسی‌های اولیه، محل استراحت کارگران در کارگاه مذکور طمعه حریق  قرار گرفته و تعدادی کارگر در میان شعله‌های آتش محبوس شده بودند که متاسفانه سه کارگر جوان براثر شدت سوختگی جان باختند.
ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال