امروز ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
۰۹۱۲۲۹۶۷۸۳۹
امروز ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
۰۹۱۲۲۹۶۷۸۳۹

این روزها که دغدغه اصلی دولت احتکار تجهیزات بهداشتی مانند ماسک و موادضدعفونی‌کننده و فروش آنها در بازار سیاه است، فروشگاه اینترنتی زنبیل برای عرضه شفاف این اقلام، زیر نظر مستقیم مراجع نظارتی و بدون هیچگونه سود و کارمزدی و با قیمت های مصوب دولتی اعلام آمادگی کرد.


آمادگی فروشگاه اینترنتی زنبیل جهت ساماندهی توزیع ماسک و مواد ضدعفونی کننده در سراسر کشور

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام زنبیل، در این روزهای سخت و نفس گیر که هموطنان ما در سراسر کشور درگیر مبارزه با این ویروس ناخوانده شده‌اند و پزشکان و پرستاران با ایثار و فداکاری در خط مقدم این مبارزه قرار گرفته‌اند، تصمیم گرفته ایم ما نیز سهمی ناچیز در این مبارزه داشته باشیم.

متاسفانه در شرایطی که عده‌ای محتکر و انسان‌نما که جز منافع خود به چیز دیگری نمی‌اندیشند، سعی دارند از گرفتاری‌های هموطنان ما نهایت استفاده را ببرند، ما در فروشگاه اینترنتی زنبیل آمادگی کامل خود را برای عرضه شفاف انواع محصولات بهداشتی نظیر مواد ضدعفونی کننده، ماسک و دیگر تجهیزات مورد نیاز هموطنان، زیر نظر مستقیم مراجع نظارتی اعلام می‌کنیم.

زنبیل آمادگی دارد بدون سود و هر گونه کارمزد و با همکاری شرکت پست جمهوری اسلامی ایران کلیه مایحتاج مورد نیاز را که توسط دستگاه‌های دولتی قصد عرضه آنها وجود دارد، به تمام نقاط دور و نزدیک کشور برساند.

امید داریم که بتوانیم در این شرایط حساس نقش موثری در کمک به هموطنان عزیزمان داشته باشیم و همه با هم و در کنار هم #کرونا را شکست دهیم.

بنی آدم اعضای یک پیکرند، که در آفرینش ز یک گوهرند

چو عضوی به درد آورد روزگار، دگر عضوها را نماند قرار

منبع: ایسنا
ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال