امروز ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
۰۹۱۲۲۹۶۷۸۳۹
امروز ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
۰۹۱۲۲۹۶۷۸۳۹

مدیر اجرایی اتحادیه تالار‌های پذیرایی و باغ‌تالار‌ها درباره شایعه بازگشایی این صنف گفت: هنوز خبری دراین‌باره اعلام نشده است و همچنان منتظر بخش‌نامه ستاد ملی مبارزه با کرونا هستیم.
سعیده ساجدی‌نیا - فرحناز علیخانی در گفت‌وگو با شهرآرانیوز، افزود: احتمال دارد تا فردا ۱۵ اردیبهشت اطلاعات جدیدی درباره بازگشایی و چگونگی فعالیت برخی صنوف از جمله تالار‌های پذیرایی اعلام شود و تا تعیین تکلیف نهایی هرگونه فعالیتی مبنی بر پذیرش میهمان و برگزاری مراسم‌ها ممنوع است.

علیخانی همچنین اضافه کرد: حتی پس از صدور بخش‌نامه مبنی بر بازگشایی و از سرگیری فعالیت‌ها، باید مسئله فاصله‌گذاری اجتماعی و تمام مفاد پروتکل‌های بهداشتی و در رأس آن ضدعفونی‌کردن محل‌ها به‌طور جدی در دستورکار قرار گیرد.
 
اتاق اصناف: مشاغل پرخطر فردا تعیین‌تکلیف می‎شوند
در همین حال محمود بنانژاد، رئیس اتاق اصناف مشهد، نیز از تصمیم‌گیری درباره بازگشایی مشاغل پرخطر و نحوه فعالیت آن‌ها تا فردا –دوشنبه ۱۵ اردیبهشت– خبر داد و به شهرآرانیوز گفت: منتظر تعیین تکلیف ستاد ملی مبارزه با کرونا دراین‌باره هستیم و هنوز تصمیمی مبنی بر شروع‌به‌کار تالار‌های پذیرایی و باغ‌تالار‌ها گرفته و ابلاغ نشده است.
 
ضررهای میلیونی ادامه دارد...
۷ اردیبهشت، رئیس اتحادیه تالار‌های پذیرایی مشهد از ضرر‌های میلیون تومانی به صنف زیر پوشش خبر داد و گفت: پیک کار تالارها، ماه‌های رجب، شعبان و ایام نوروز بوده است که متأسفانه تحت تأثیر این ویروس قرار گرفت و علاوه بر واردشدن خسارات مهم، دست‌کم مبلغ ماهانه ۲۰ تا ۵۰ میلیون تومان برای هر واحد که هزینه تأمین مخارج کارکنان و هزینه‌های جاری بود نیز مشکل ایجاد کرد.

ابراهیم کاردیده‌حقیقی اضافه کرد: این درحالی است که بازار مجالس در سال‌های ۹۷ و ۹۸ نیز نسبت به سال ۹۶ بی‌رونق‌تر بود و همه امید سرمایه‌گذاران به ابتدای سال ۹۹ و نیمه نخست سال بود.

به گفته رئیس اتحادیه تالار‌های پذیرایی مشهد، دست‌کم در هر تالار ۸ تا ۱۰ کارگر به‌کار مشغول بوده‌اند و اگر در میانگین تعداد نفرات زیر پوشش این افراد ضرب کنیم، به عدد ۴۰ تا ۵۰ نفر می‌رسیم که از نان خوردن و معیشت مانده‌اند.
 

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ از بلامانع شدن فعالیت صنوف پرخطر از فردا (سه شنبه) 1399/03/06خبر داد و در عین حال تاکید کرد که عرضه قلیان همچنان ممنوع است.

مرادی تاکید کرد: تمامی واحدهای صنفی باید نسبت به ثبت نام در سامانه salamat.gov.ir اقدام و کد مجوز بهداشت را دریافت و در واحد صنفی خود نصب کنند. بدیهی است که فعالیت این واحدها بدون ثبت نام و دریافت کد مجوز غیرمجاز خواهد بود.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت پایتخت تصریح کرد: از روز سه شنبه فعالیت رستوران ها، اغذیه‌فروشی، طباخی و فست‌فود، گرمابه، سونا و ماساژ، تالار پذیرایی و سالن مراسم، قهوه‌خانه، چایخانه و تریا که از جمله صنوف پر خطر بوده‌اند، بلامانع است و البته باید تمامی پروتکل‌های بهداشتی ابلاغی را رعایت کنند. 

سرهنگ نادر مرادی با اشاره به دستور رییس جمهور برای بازگشایی تمامی صنوف بعد از تعطیلات عیدسعید فطر اظهار کرد: به دنبال دستور رییس جمهور در جلسه ستاد ملی مدیریت و مقابله با کرونا به وزیر بهداشت درباره بازگشایی صنوف پرخطر و نیز مکاتبات و پیگیری‌های اتاق اصناف تهران از این ستاد، در نهایت مقرر شد تا کلیه صنوف بعد از تعطیلات عید سعید فطر، با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی فعالیت خود را آغاز کنند.

مرادی تاکید کرد: البته همچنان ممنوعیت عرضه قلیان پا برجا بوده و واحدهای صنفی اجازه عرضه قلیان را ندارند.


املاک صنعتی پایتخت

املاک صنعتی مخصوص جامع ترین مرکزاطلاعات املاک درکشور

جاده مخصوص کرج (لشگری) ، جاده قدیم کرج (فتح) ، مرکز شهر ، غرب تهران

خرید و فروش ، رهن و اجاره انواع ملک شامل :

انبار ، سالن ، سوله ، کارگاه ، کارخانه ، اداری ، تجاری

انبار ، کالاهای تجاری ، بازرگانی ، انبارهای عمومی و اختصاصی ، انبارهای مواد غذایی ، آرایشی بهداشتی ، دارویی ، فروشگاههای اینترنتی

کارخانجات تولیدی ، غذایی ، دارویی ، صنعتی ، شیمیایی

مطبخ ، کترینگ آشپزخانه صنعتی ، رستوران ، تالار و باغ تالار ، باغ و باغچه

تجاری ، مغازه ، پاساژ ، تعمیرگاه مجاز ، نمایندگی ، کارواش ، گاراژ

اداری ، دفترکار ، سالن فیلمبرداری ، کنفرانس ، همایش

انبار روباز ، انبار سنگ ، کاشی ، سرامیک ، مصالح و آهن آلات ، دپوی خودرو

زمینهای کشاورزی و صنعتی …

www.paytakhtmelk.ir

www.sulesara.ir

۰۲۱۶۶۱۸۸۸۵۳ – ۰۲۱۴۴۵۲۲۰۵۷

۰۹۱۲۲۹۶۷۸۳۹ افشار

نیازمند املاک اداری ، تجاری ، صنعتی شما :

جهت رهن و اجاره یا خرید و فروش در جاده مخصوص کرج ، جاده قدیم کرج ، مرکز شهر و غرب تهران هستیم.

(درصورت تمایل فایل فروش یا اجاره ملکتان تماس حاصل نموده یا مشخصات را به شماره 09122967839 واتساپ یا تلگرام نمایید)

 

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال