امروز ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
۰۹۱۲۲۹۶۷۸۳۹
امروز ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
۰۹۱۲۲۹۶۷۸۳۹

املاک صنعتی اجاره انبار


 آشنایی با انواع کانتینر و کاربرد های آن ها 

آشنایی با انواع کانتینر و کاربرد های آن ها

بسیاری از افراد با انواع کانتینر و کاربرد های آن ها آشنایی دارند و می دانند که کانتینر یکی از پرکاربردترین و بهترین ابزار جهت حمل و نقل های دریایی به شمار می آیند. امروزه در سراسر جهان برای حمل و نقل های دریایی انواع کالاهای خشک از انواع کانتینر در ابعاد و حجم های مختلف استفاده می کنند. شرکت های متعددی نیز امروزه در زمینه طراحی و تولید انواع کانتینر فعالیت دارند.

 برای دسته بندی کانتینرها باید به فاکتورهای مختلفی توجه داشت و به عبارت دیگر معرفی انواع کانتینر براساس معیار های مختلفی انجام می گیرد که از جمله مهمترین آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

* ابعاد کانتینر 

* نوع کاربرد 

* گنجایش

کانتینرها از نظر ابعاد و گنجایش به مدل های مختلفی تقسیم می شوند و به عبارتی واحد های تولیدی براساس سفارش مشتریان خود توانایی تولید انواع کانتینر در هر ابعاد و گنجایش را دارند. اما کانتینرهای ۲۰ فوت و ۴۰ فوت را می توان گفت از جمله پرکاربردترین انواع کانتینر به شمار می آیند که در بسیاری از حمل و نقل های دریایی نیز از این کانتینرها استفاده می شود.

انواع کانتینر از نظر نوع کاربرد به شرح زیر می باشند:

* کانتینر حمل انواع کالای خشک

* کانتینر یخچالی

* کانتینر تهویه دار 

* کانتینر حمل گاز 

* کانتینر کشاورزی 

* کانتینر مخصوص حمل خودرو 

* کانتینر حرارتی 

* کانتینر تولید میوه خشک

* کانتینر مسکونی 

* کانتینر فروشگاهی

همانطور که مشاهده کردیم مدل های بسیار زیادی کانتینر از نظر نوع کاربرد وجود دارند و روز به روز نیز شاهد گسترش کاربرد کانتینرها می باشیم. به طور مثال امروزه از کانتینرها به عنوان رستوران نیز استفاده شده و فروش کانتینر برای راه اندازی رستوران نیز توسط شرکت های سازنده کانتینر در حال انجام است.

برای طراحی و ساخت کانتینر همواره از ورق های فولادی استفاده می شود تا کانتینرها از استحکام و مقاومت کافی در برابر جابه جایی های طولانی و همچنین شرایط جوی مختلف برخوردار باشند.

مراحل طراحی و ساخت کانتینر عبارتند از: 

* تهیه و آماده سازی ورق های فولادی

* بررسی ابعاد و نقشه طراحی کانتینر

* برش ورق های فولادی در ابعاد معین

* جوش دادن ورق های فولادی به یکدیگر 

* قرار دادن صفحه های چوبی ضخیم بر روی کف فولادی کانتینر 

* رنگ آمیزی داخل و خارج کانتینر 

* نصب ابزار و تجهیزات مربوطه 

* تست کیفیت و استحکام کانتینر

در ساخت انواع کانتینر همواره برای کف کانتینر از صفحه های چوبی ضخیم استفاده می کنند تا جابه جایی انواع کالا بر روی کف کانتینر به راحتی و بدون هیچ گونه مشکلی انجام گیرد. صفحه های چوبی البته بر روی کف فولادی قرار می گیرد و از ضخامت استاندارد نیز برخوردار می باشند.

فرآیند جوش دادن ورق های فولادی به یکدیگر یکی از مهم ترین و اصلی ترین مراحل ساخت و تولید هر نوع کانتینری می باشد که خود به چندین مرحله تقسیم شده و به دقت و حساسیت بالایی نیز نیاز دارد. برای آن که کانتینر از استحکام و مقاومت بالا برخوردار باشد، لازم است فرآیند های مربوط به جوش ورق های فولادی به صورت کاملا دقیق و مهندسی شده انجام گیرد.

طراحی و ساخت انواع کانتینر مطابق با نیاز و سلیقه مشتری در مجموعه کانتین سیتی

 ویژگی های انواع کانتینر 

انواع کانتینر امروزه از کاربرد های گسترده ای برخوردار بوده و شرکت های تولیدی در طراحی و ساخت انواع کانتینر باید استاندارد های مختلفی را رعایت کنند تا کانتینر تولیدی از کیفیت لازم برخوردار باشد.  

ویژگی های انواع کانتینر استاندارد و باکیفیت شامل موارد زیر می باشند:

* عدم امکان نفوذ آب به داخل کانتینر 

* مقاوم در برابر شرایط جوی مختلف 

* برخورداری از امنیت بالا در برابر سرقت

* سهولت در بارگیری و تخلیه کالا 

* برخورداری از استحکام و مقاومت بالا در اثر ضربه

همانطور که گفته شد از کانتینرها به عنوان خانه های مسکونی و یا رستوران نیز استفاده می شود که مهمترین دلیل آن هزینه بسیار کم خرید کانتینر نسبت به ساخت یک خانه و یا یک رستوران می باشد. به همین دلیل نیز امروزه تقاضا برای کانتینرهای مسکونی و همچنین رستوران کانتینر بسیار افزایش یافته و افراد می توانند با کمترین هزینه صاحب خانه و یا رستوران شوند. لازم به ذکر است برخی از متقاضیان حتی اقدام به خرید کانتینر دست دوم برای کاربردهای مسکونی و رستوران می کنند و به طبع نمونه های کارکرده از قیمت های کمتری برخوردار هستند.

خرید کانتینر مسکونی با قیمت مناسب

 شرایط اجاره انواع کانتینر 

بسیاری از شرکت های حمل نقل دریایی و همچنین فعالان حوزه صادرات و واردات برای تجارت جهانی همواره به دنبال کانتینر اجاره ای هستند. البته بعضی از افراد نیز اقدام به اجاره کانتینر جهت استفاده در نمایشگاه ها به عنوان رستوران و یا مرکز عرضه کالا استفاده می کنند که شرایط اجاره برای هر کدام متفاوت می باشد. چگونگی شرایط اجاره کانتینر تا حدود زیادی به شرکت اجاره دهنده نیز بستگی دارد و می توان گفت این شرایط در هر شرکتی متفاوت بوده و برخی از شرکت ها شرایط سختگیرانه تری برای اجاره انواع کانتینر در نظر می گیرند و به همین دلیل نیز لازم در انتخاب یک شرکت خوب جهت اجاره کانتینر حتما تحقیقات لازم را انجام داده و با افراد کارشناس و باتجربه در این زمینه مشورت کرد. کارشناسان شرکت کانتین سیتی در هر زمان آماده ارائه مشاوره و راهنمایی به افراد جهت اجاره انواع کانتینر بوده و افراد را در این زمینه بسیار کمک خواهد کرد.

 خرید کانتینر ۴۰ فوت 

کانتینر ۴۰ فوت از جمله پرمتقاضی ترین انواع کانتینر در جهان شناخته می شود و یکی از بهترین انواع کانتینر برای حمل و نقل های دریایی به شمار می آید. کانتینر ۴۰ فوت نیز دارای مدل های مختلفی بوده اما طول اکثر آن ها ۱۲ متر بوده و از استحکام بی نظیر برخوردار می باشند. برای خرید کانتینر ۴۰ فوت به صورت دست دوم و یا کاملا نو باید نکات مختلفی را در نظر داشت. گاهی اوقات خرید کانتینر کارکرده برای برخی از متقاضیان بسیار به صرفه تر بوده و البته به شرطی که کانتینر کارکرده از تمامی مشخصه های کیفی لازم برخوردار بوده و استحکام لازم را داشته باشد.

در امر خرید و فروش کانتینر می توانید از نظرات و راهنمایی های کارشناسان و متخصصان شرکت کانتین سیتی بهره مند شوید.


املاک صنعتی پایتخت

 املاک صنعتی پایتخت 

 جامعترین مرکز اطلاعات املاک در کشور  

 جاده مخصوص کرج (لشگری) ، جاده قدیم کرج (فتح) 

 مرکز شهر ، غرب تهران 

 خرید و فروش ، رهن و اجاره انواع ملک شامل: 

 انبار ، سالن ، سوله ، کارگاه ، کارخانه ، اداری ، تجاری ، فروش کارخانه 

انبارهای مواد غذایی ، آرایشی بهداشتی ، دارویی ، فروشگاههای اینترنتی

انبار ، کالاهای تجاری ، بازرگانی ، انبارهای عمومی و اختصاصی

کارخانجات تولیدی ، غذایی ، دارویی ، صنعتی ، شیمیایی

مطبخ ، کترینگ آشپزخانه صنعتی ، رستوران ، تالار و باغ تالار ، باغ و باغچه

تجاری ، تعمیرگاه مجاز ، نمایندگی ، کارواش ، گاراژ

اداری ، دفترکار ، سالن فیلمبرداری ، کنفرانس ، همایش

انبار روباز ، انبار سنگ ، کاشی ، سرامیک ، مصالح و آهن آلات ، دپوی خودرو

زمینهای کشاورزی و صنعتی ...

www.paytakhtmelk.ir

www.sulesara.ir

۰۲۱۶۶۱۸۸۸۵۳ – ۰۲۱۴۴۵۲۲۰۵۷

 ۰۹۱۲۲۹۶۷۸۳۹ افشار 

نیازمند املاک اداری ، تجاری ، صنعتی شما جهت

 رهن و اجاره یا خرید و فروش در جاده مخصوص کرج ، جاده قدیم کرج ، مرکز شهر و غرب تهران هستیم.             

    (  به مابسپارید ازما بخواهید  )  

 ( درصورت تمایل فایل فروش یا اجاره ملکتان تماس حاصل نموده یا مشخصات را به شماره 09122967839 واتساپ یا تلگرام نمایید ) 

 

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال