امروز ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
۰۹۱۲۲۹۶۷۸۳۹
امروز ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
۰۹۱۲۲۹۶۷۸۳۹

تبلیغات

شرکت فلزاب

بروزرسانی: ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ | ۱۷:۳۰
شرکت فلزاب در سال 1368 تاسیس و در زمینه تامین مواد و تکنولوژی ساخت آلمان در سه بخش فناوری سطح (آبکاری) و فناوری محیط زیست و فناوری فلزات غیرآهنی  فعال و ارائه دهنده طیف کامل راه حل با کارایی بالا در شاخه های مختلف فناوری فلزات غیر آهنی، فناوری سطح و همچنین فناوری کیفیت آب و تصفیه پساب و بازچرخش آب در صنعت و معدن کشور راستای سند توسعه پایدار   Sustainable Development Goals 2030 می باشد.

کیفیت :
 شرکت فلزاب با دارای بودن کادر فنی و متخصص و دسترسی به بالا ترین تکنولوژی و دانش فنی با تامین مواد اولیه و دانش فنی درخدمت ارتقا کیفی صنایع مادر از جمله: صنایع نفت، گاز، پتروشیمی، صنعت خودرو، حمل و نقل ریلی، الکترونیک، لوازم خانگی ، هوا فضا و …… می باشد.

کلیه محصولات برنامه فروش فلزاب ساخت، بسته بندی و پلمپ شده در آلمان است و اصالت کالا با ایران کد تائید و ضمن تضمین کیفیت از ابتدا ملاحضات زیست محیطی را در نظر گرفته و تصفیه پساب تکنیکی و با ثبات و بازچرخش آب با هدف تحول در فناوری کیفیت آب و تصفیه پساب در سراسر ایران می باشد.

حمایت از صادرات کشور :
ارتباط فنی و تکنولوژی  فلزاب  با کشور آلمان سبب ارتقا کیفیت پوشش دهی کشور و در نتیجه ارتقا کیفیت تولیدات صنایع و فراهم آمدن زیر ساخت های فنی صادراتی برای افزایش صادرات صنعتی  کشور است.

آموزش :
شرکت فلزاب همواره دانش فنی مهندسین خود را بر اساس   State Of The Art  در تمام رشته های حرفه ای به روز نگه می دارد و آموزش پرسنل مشتریان خود را هدف اصلی میداند.
این شرکت با بهره گیری از توان متخصصین داخلی و آخرین یافته های همکاران آلمانی- فرانسوی و سوئیسی که بیش از 100 سال تجربه دارند، همزمان با اروپا، فناوری های محیط زیست و پوشش دهی و فلزات غیرآهنی را در ایران به کار گرفته است


دفتر تهران

تهران، خیابان سپهبد قرنی، نرسیده به پل کریمخان،کوچه شهید حقیقت طلب، شماره 15

(ده خط) 88895013

 info@felezab.com

 88895012-88891312

شنبه تا چهارشنبه 8 الی 16:30

پنجشنبه 8 الی 13:30

دفتر آلمان

 Fichard Str.54

60322 Frankfurt , Germany

 info@izad.eu

نام آگهی دهنده: شرکت فلزاب
شماره تلفن: 88895012-88891312
وب سایت: https://felezab.com/
استان: تهران
شهر: تهران
آدرس: دفتر تهران تهران، خیابان سپهبد قرنی، نرسیده به پل کریمخان،کوچه شهید حقیقت طلب، شماره 15