امروز ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
۰۹۱۲۲۹۶۷۸۳۹
امروز ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
۰۹۱۲۲۹۶۷۸۳۹

املاک صنعتی پایتخت جامع ترین مرکزاطلاعات املاک در کشور 

جاده مخصوص و قدیم کرج ، مرکز شهر ، غرب تهران، مرکز شهر ،

خرید و فروش ، رهن و اجاره انواع ملک شامل : 

انبار ، سالن ، سوله ، کارگاه ، کارخانه ، اداری ، تجاری ، فروش کارخانه ، انبارهای مواد غذایی ، آرایشی بهداشتی ، دارویی ،

فروشگاههای اینترنتی ، انبار کالاهای بازرگانی ، انبارهای عمومی و اختصاصی ، کارخانجات تولید غذایی و صنعتی ،

کترینگ آشپزخانه صنعتی ، تالار و باغ تالار ، باغ  و باغچه ، تعمیرگاه ، کارواش ، نمایندگی ، سالن فیلمبرداری و همایش ، 

انبار سنگ کاشی سرامیک مصالح و آهن آلات ، زمینهای  کشاورزی و صنعتی.

www.paytakhtmelk.ir

www.sulesara.ir

۰۲۱۶۶۱۸۸۸۵۳  –  ۰۲۱۴۴۵۲۲۰۵۷

۰۹۱۲۲۹۶۷۸۳۹  افشار

(درصورت تمایل فایل فروش یا اجاره مشخصات را به شماره 09122967839  واتساپ یا تلگرام نمایید)


جای موجران با انصاف خالی است/ ضربان اجاره خانه، تند تند می زند

خبرنیوز نوشت:مسکن یکی از اصلی‌ترین نیازها برای هر فرد محسوب می‌شود، شاید این روزها موجران با قدری انصاف بتوانند به راحتی خانواده ای را صاحب سرپناه کنند.

روزهای گرم تابستان که از راه می رسد، رهن و اجاره خانه نیز با افزایش نجومی رو به رو می شود، همین نیز باعث مشکلاتی برای بسیاری از مستاجران می شود.

در کنار سایر مشکلات سرسام آور، مسکن به یکی از بزرگ ترین دغدغه های مستاجران تبدیل شده ، امسال نیز متاسفانه وضعیت اجاره بها بی نهایت سر به فلک کشیده شده است.

با وضعیت اقتصادی موجود، قشر ضعیف جامعه برای پیدا کردن منزل مناسب که با دخل و خرجشان متناسب باشد، خود را به آب و آتش می زنند و البته کمتر به نتیجه می رسند.

اگر با در نظر گرفتن تمام مسائل پیش رو، تنها به فکر خودمان نباشیم می‌توانیم لبخند رضایت و امید را بر لبان همنوعان خود ببینیم.

این روزها مالکان زیادی را می بینیم که بهای رهن و اجاره خانه خود را به صورت غیر منطقی افزایش داده اند، با صاحب خانه هایی مواجه شدیم که به مثلا بین 50 تا 70 میلیون تومان به رهن منزل خود اضافه کردند اما نمی خواهیم از یاد ببریم که در چنین روزهایی صاحب خانه هایی هم هستند که هوای مستاجران خود را دارند و سر منافع دنیوی اوقات یکدیگر را تلخ نمی کنند.

متاسفانه تعداد صاحب خانه های خوبی که دل اجاره نشینان را نمی شکنند اندک است،خیلی هم اندک است. ولی تا دلتان بخواهد برعکس چنین مالکانی در جامعه وجود دارند.

برای تعیین میزان اجاره بهای مسکن، قانون خاصی وضع نشده و یا اگر هم شده تا اجرا هنوز فاصله ها دارد و تنها توافق است که تعیین می کند موجر در قرارداد جدید چقدر هوس کرده قیمت رهن و اجاره خانه اش را بالا ببرد.

در واقع شخصی که مالک منزل مسکونی است می تواند با هر قیمتی که دلش می خواهد ملک خود را اجاره دهد.

در شرایط فعلی بازار مسکن که قیمت ها نسبت به سال گذشته چند برابر افزایش یافته ، مستاجر مجبور خواهد بود خواسته های موجر را برآورده کند تا احیانا آواره کوچه و خیابان نشود.

این شرایط، روزهای سختی را پیش روی مستاجران قرار داده است، مگر اینکه صاحب خانه ها رحمی به حال مستاجران کنند و اجاره بها را افزایش ندهند و یا کمتر و منطقی تر به مبلغ رهن و اجاره اضافه کنند.

بد نیست در این وضعیت اقتصادی که اکثر مردم را کلافه کرده است موجران با انصاف گوشه چشمی هم به مستاجران داشته باشند؛همان انصافی که برخی مالکان به مستاجران دارند و هر ساله زحمت اسباب کشی را به آن ها نمی دهند، الگویی که اگر رواج پیدا کند می تواند خیلی از خانواده ها را صاحب،خانه کند؛ان شاالله.

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال