امروز ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
۰۹۱۲۲۹۶۷۸۳۹
امروز ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
۰۹۱۲۲۹۶۷۸۳۹

ایران اکونومیست- سهامداران شرکت‌های الکترونیک خودرو شرق، سیمان ایلام و تامین سرمایه امید در بورس و معامله‌گران شرکت‌های شرکت‌‌های شیر و گوشت زاگرس شهرکرد، شیر پگاه آذربایجان شرقی و کشاورزی و دامپروری بینالود هم در فرابورس بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

سهامداران چه شرکت‌هایی بیشترین کاهش قیمت را داشتند؟

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با افت 794واحدی در ارتفاع یک میلیون و 118 هزار و 118واحد به کار خود پایان داد و تعداد 9میلیارد و 669میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزش 10هزار و 661میلیارد تومان در یک میلیون و 426هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های الکترونیک خودرو شرق، سیمان ایلام و تامین سرمایه امید امروز بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار و در مقابل سهامداران شرکت‌های قند اصفهان، صنایع آذرآب و غلتک‌سازان سپاهان نیز بیشترین افت را در سبد سهام خود داشتند.

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله 2 میلیارد و 784میلیون ورقه به‌ارزش 10هزار و 564میلیارد تومان در 605هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) 21واحد افت کرد و در ارتفاع 12هزار و 563واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های شیر و گوشت زاگرس شهرکرد، شیر پگاه آذربایجان شرقی و کشاورزی و دامپروری بینالود افزایش قیمت را داشتند و در مقابل انواع اوراق تسهیلات مسکن به همراه شرکت‌‌های اعتباری ملل، کشت و صنعت شهداب ناب خراسان و پخش البرز هم بیشترین افت قیمت را شاهد بودند. 

تسنیم

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال