به گزارش خبرآنلاین جلسه بررسی مشکلات محله خلیج فارس شمالی (منطقه ۱۸)،واقع در جنوب تهران با حضور برخی شهروندان، شورایاران و اعضای کمیته نظارت شورای شهر برگزار شد.
در این نشست و در حوزه سلامت، محیط زیست و خدمات شهری مواردی از قبیل نظارت مستمر بر عملکرد پیمانکاران خدمات شهری به منظور افزایش تعداد مخازن زباله در راستای اجرای طرح تفکیک زباله در سطح محله، شستشو و لایروبی انهار محله به ویژه انهار سرپوشیده و پیش بینی احداث بوستان و فضای سبز در سطح محله بررسی شد.
علاوه بر این موضوعات موارد دیگری از جمله ساماندهی صنایع و مشاغل مزاحم و عاملان سد معابر به ویژه دستفروشان و کارگاه ها و واحدهای صنعتی اعم از شرکت های شن و ماسه سازی فربت و شن نما، احداث میدان میوه تره بار در سطح محله، تأمین روشنایی خیابان ها، کوچه ها و معابر، جابه جایی و انتقال تیرهای برق مزاحم در پیاده روها، تسریع در انتقال شرکت هایی همچون فربت و شن نما که آلودگی های زیست محیطی در محدوده بافت مسکونی ایجاد کرده اند و بررسی امکان احداث فضای سبز در زمین های مذکور و اقدام لازم به منظورجمع آوری، هدایت و انتقال آبهای سطحی جهت جلوگیری از تجمع آبهای سطحی به هنگام بارندگی در زیر پل ها و زیرگذرهای بلوار خلیج فارس، خیابان فربت، نواب و لاله در حوزه خدمات شهری طرح شد که مصوب شد تمامی این موارد. پیگیری شود

ساماندهی تردد تریلرها و خودروهای سنگین
اعضاء شورایاری محله خلیج فارس پیشنهادهایی را در حوزه عمران، حمل و نقل و ترافیک مطرح کردند که از آن جمله می توان به ساماندهی تردد تریلرها و خودروهای سنگین مربوط به انبارهای عمومی گمرک شهریار از بلوار خلیج فارس به منظور جلوگیری از ایجاد ترافیک، نصب علائم عمودی ترافیکی و راهنمایی مسیر در مکان های مورد نیاز در سطح محله اشاره کرد.
همچنین در این نشست امکان تخصیص خط اتوبوسرانی به منظور ایجاد دسترسی به متروی صادقیه، آزادگان و نعمت آباد، نوسازی ناوگان اتوبوسرانی و تاکسیرانی و تعویض وسایط نقلیه فرسوده، امکان جانمایی ایستگاه تاکسیرانی مناسب واقع درابتدای ورودی به بلوار خلیج فارس از بزرگراه فتح و امکان اجرای کامل طرح تعریض بلوار خلیج فارس واصلاح هندسی ورودی های بلوار خلیج فارس، ابتدای خیابانهای ۲۰ متری سینا، ۱۲ متری نواب و فربت از بزرگراه فتح- تقاطع بلوار خلیج فارس و خیابان رهنما- پل زیرگذر عابر پیاده زیر خط راه آهن واقع در ورودی بلوار خلیج فارس نیز پیگیری و بررسی شد.

وضعیت فرهنگی و اجتماعی محله خلیج فارس یکی از محورهای این نشست بود. در زمینه کاهش آسیبهای اجتماعی و ارتقای سطح فرهنگی محله، پیشنهادهایی از جمله امکان احداث مجموعه های ورزشی چند منظوره در سطح محله، احداث مسجد در محدوده شمالی محله، امکان احداث کتابخانه، سینما، سالن اجتماعات و ساماندهی ناهنجاری های اجتماعی اعم از اعتیاد و توزیع مواد مخدر در سطح محله مطرح شد که همگی این پیشنهاد مورد رسیدگی قرار گرفت و مقرر شد اجرای این پیشنهاد بررسی شود..
همچنین در این نشست مقرر شد بازپیرایی و زیباسازی نماهای قدیمی بناهای موجود در سطح محله نیز در دستور کار قرار گیرد.
راه اندازی خانه بهداشت، سلامت و مشاوره در سطح محله، احداث داروخانه شبانه روزی از دیگر مواردی بود که طبق مصوبات این نشست به دستگاه های مربوطه ارجاع داده شد.
ساکنان محله خلیج فارس شمالی با اشاره به استقرار بیمارستان شهید فیاض بخش در این محله اظهار کردند با توجه به مراجعتی که به بیمارستان می شود و عدم حضور پلیس راهور در سطح محله و نبود کنترل و نظارت بر تردد خودروها و توقف ممنوع در سطح خیابانها و کوچه ها مخصوصاً در خیابان 20 متری سینا مشکلات زیادی در این زمینه به وجود آمده است که می طلبد به این موضوع توجه شود.
همچنین مقرر شد جهت امنیت بیشتر شهروندان و همچنین جلوگیری از توزیع مواد مخدر، سرقت و جمع آوری مزاحمت های اجتماعی از سوی برخی از اراذل و اوباش، از نیروی انتظامی درخواست شود حضور پررنگ تری در محل داشته باشد.
بررسی احداث فروشگاه، پاساژ و موسسات آموزشی، ورزشی و فرهنگی با مشارکت سرمایه داران محلی از دیگر مصوبات این نشست بود. اعضای شورایاری در خصوص تغییر نام محله به یکی ازاسامی پیشنهادی(تهرانسر جنوبی، سینا، تهران ساحل) را مطرح کردند که مقرر شد این موضوع در کمیسیون نامگذاری شورای شهر بررسی شود.


املاک صنعتی پایتخت

 املاک صنعتی پایتخت 

 جامعترین مرکز اطلاعات املاک در کشور  

 جاده مخصوص کرج (لشگری) ، جاده قدیم کرج (فتح) 

 مرکز شهر ، غرب تهران 

 خرید و فروش ، رهن و اجاره انواع ملک شامل: 

 انبار ، سالن ، سوله ، کارگاه ، کارخانه ، اداری ، تجاری ، فروش کارخانه 

انبارهای مواد غذایی ، آرایشی بهداشتی ، دارویی ، فروشگاههای اینترنتی

انبار ، کالاهای تجاری ، بازرگانی ، انبارهای عمومی و اختصاصی

کارخانجات تولیدی ، غذایی ، دارویی ، صنعتی ، شیمیایی

مطبخ ، کترینگ آشپزخانه صنعتی ، رستوران ، تالار و باغ تالار ، باغ و باغچه

تجاری ، تعمیرگاه مجاز ، نمایندگی ، کارواش ، گاراژ

اداری ، دفترکار ، سالن فیلمبرداری ، کنفرانس ، همایش

انبار روباز ، انبار سنگ ، کاشی ، سرامیک ، مصالح و آهن آلات ، دپوی خودرو

زمینهای کشاورزی و صنعتی ...

www.paytakhtmelk.ir

www.sulesara.ir

۰۲۱۶۶۱۸۸۸۵۳ – ۰۲۱۴۴۵۲۲۰۵۷

 ۰۹۱۲۲۹۶۷۸۳۹ افشار 

نیازمند املاک اداری ، تجاری ، صنعتی شما جهت

 رهن و اجاره یا خرید و فروش در جاده مخصوص کرج ، جاده قدیم کرج ، مرکز شهر و غرب تهران هستیم.             

    (  به مابسپارید ازما بخواهید  )  

 ( درصورت تمایل فایل فروش یا اجاره ملکتان تماس حاصل نموده یا مشخصات را به شماره 09122967839 واتساپ یا تلگرام نمایید )