امروز ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
۰۹۱۲۲۹۶۷۸۳۹
امروز ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
۰۹۱۲۲۹۶۷۸۳۹
سخنگوی وزارت بهداشت اظهار کرد: بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و 886 بیمار جدید مبتلا به کووید19 در کشور شناسایی شده‌اند. کیانوش جهانپور افزود: از بین مبتلایان جدید، 527 مورد بستری و دو هزار و 359 مورد از افراد معادل حدود 82 درصد از موارد جدید، در تماس نزدیک با مبتلایان بودند که شناسایی شدند و مجموع بیماران کووید19 در کشور به 167 هزار و 156 نفر رسید.
   جانباختن63 بیمار
به گفته وی در 24 ساعت، 63 بیمار جان خود را از دست داده‌اند و مجموع جان باختگان این بیماری به هشت هزار و 134 نفر رسیده است. سخنگوی وزارت بهداشت خاطرنشان کرد: خوشبختانه تاکنون 129 هزار و 741 نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند البته 2573 نفر از بیماران مبتلا به کووید19 در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

   خوزستان همچنان در وضعیت قرمز
طبق اظهارات جهانپور، وضعیت خوزستان همچنان قرمز است و استان‌های هرمزگان، کردستان، کرمان، کرمانشاه، بوشهر و آذربایجان‌های شرقی و غربی در وضعیت هشدار قرار دارند.  وی این را هم گفت که در 13 استان هیچ موردی از فوتی و در پنج استان تنها یک مورد فوتی بر اثر کووید19 گزارش شده است.

   معیارهای بازگشایی‌ها اصناف
جهانپور با بیان اینکه بازگشایی در کشورهای دنیا که درگیر با بیماری کرونا بودند و در دوره افول موج اول به سر می‌برند، آغاز شده و کشور ما نیز از این قاعده مستثنی نیست، گفت: بازگشایی‌ها تدریجی و مرحله‌ای صورت می‌گیرد و دو متغیر و معیار برای بازگشایی‌ها مد نظر داریم.وی ادامه داد: بازگشایی‌ها بر اساس دو متغیر ضروری بودن مشاغل و کم‌خطر بودن آنها با اولویت انجام می‌شود و گام آخر در بازگشایی‌ها، مشاغلی است که ضرورت کمتری دارند، یا لوکس تلقی می‌شوند.

   تصمیم‌گیری درباره بازگشایی سینماها
جهانپور درباره بازگشایی سینماها نیز تصریح کرد: در گام نخست، بازگشایی برای تولیدات سینمایی و تلویزونی با ابلاغ پروتکل‌ها توسط معاونت بهداشت اتفاق افتاده است؛ در گام بعدی، برای زمان‌بندی بازگشایی اماکن و مراکز فرهنگی از جمله سینماها تصمیم‌گیری خواهد شد. سخنگوی وزارت بهداشت افزود: تقویم بازگشایی سینماها نیز این هفته در دستور کار ستاد ملی مبارزه با کرونا قرار خواهد گرفت. جهانپور اظهار کرد: فکر نمی‌کنم که در روزهای آینده تصمیم‌گیری برای تاخیر در بازگشایی مرحله‌ای و تدریجی صنوف، مشاغل و مکان‌های مختلف از جمله اماکن فرهنگی و هنری داشته باشیم مگر این‌که اتفاق جدیدی رخ دهد و تحلیل اعداد تغییر یابد.

آغاز امتحانات نهایی دانش‌آموزان 
رییس مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی با اشاره به اینکه برگزاری امتحانات نهایی پایه دوازدهم با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی است، اظهار کرد: 6780 حوزه امتحانی در سراسر کشور از امروز برای برگزاری امتحانات نهایی پایه دوازدهم آمادگی کامل دارند. خسرو ساکی افزود: با توجه به لزوم رعایت فاصله‌گذاری هوشمند، تعداد حوزه در مقایسه با خرداد سال قبل افزایش داشته است.

افزایش مراجعه به مراکز درمانی 
عضو کمیته کشوری ستاد مبارزه با کرونا گفت: آمار مراجعان به مراکز درمانی نسبت به گذشته به خصوص در بیمارستان امام خمینی(ره) که معیار سنجش ما بوده، بیشتر شده است و با باز شدن اماکن عمومی مانند رستوران‌ها انتظار افزایش تعداد مبتلایان را داریم.مینو محرز افزود: برخی مردم فکر مى‌کنند، کرونا تمام شده، اما مى‌توان گفت، موج جدیدی آغاز شده است.

رصد شایعه پراکنان کرونایی 
رییس پلیس فتا پایتخت گفت: افرادی که در جریان اپیدمی بیماری کووید19 شایعه پراکنی کرده و امنیت روانی مردم خراب کردند، حتی اشخاصی که خود را پزشک معرفی کرده بود، مورد رصد قرار گرفتند. سرهنگ داود گودرزی افزود: عده‌ای هم بودند که داروهای نایاب را به بازار آوردند و خرید و فروش کردند.به‌طور نمونه باندی در رصد پلیس بود که اعضای آنها دستگیر شدند.

توزیع اقلام بهداشتی در خوزستان
رییس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) از اعزام سه کاروان سلامت احسان به شهرهای اهواز و دزفول خبر داد که این کاروان‎ها برای گرفتن تست کرونا از مردم اقدام به راه‌اندازی درمانگاه‌های سیار کرده‌اند. محمد مخبر در ادامه بیان کرد: همچنین ۱۵ هزار بسته اقلام بهداشتی و ضد کرونایی نیز توسط نیروهای جهادی همکار این ستاد در مناطق پرخطر این استان توزیع شد.

سناریو‎های سال تحصیلی جدید
وزیر آموزش و پرورش گفت: برای آغاز سال تحصیلی جدید سناریوهای مختلف پیش‌بینی کرده‌ایم و یکی از سناریوها این است که اگر مسئولان بهداشت اجازه دهند شاید سال تحصیلی را زودتر از موعد آغاز کنیم.محسن حاجی‌میرزایی تصریح کرد: اگر ناگزیر باشیم، شاید زمان حضور دانش‌آموزان را به گونه‌ای پیش‌بینی کنیم یک عده‌ امروز و عده‌ای روز بعد در کلاس حاضر شوند.

جزئیات جدید از قتل کارگردان و بازیگر سینما در شهرک اکباتان تهران بابک خرمدین اینجا کلیک کنید.


 اخبار ارز ، دلار ، طلا و سکه اینجا کلیک کنید. 


 اخبار اقتصادی ، صنعتی ، حوادث اینجا کلیک کنید. 


 اطلاعات عمومی دانستنیها آیا میدانید اینجا کلیک کنید.


 دانستنیهای حقوقی اینجا کلیک کنید. 


 نکات مهم درباره انبار اینجا کلیک کنید. 


 درباره شهرکهای صنعتی اینجا کلیک کنید. 


 برای ثبت آگهی رایگان و تبلیغات خرید و فروش املاک و مستغلات اینجا کلیک کنید.


املاک صنعتی پایتخت

 املاک صنعتی پایتخت 

 جامعترین مرکز اطلاعات املاک در کشور  

 جاده مخصوص کرج (لشگری) ، جاده قدیم کرج (فتح) 

 مرکز شهر ، غرب تهران 

 خرید و فروش ، رهن و اجاره انواع ملک شامل: 

 انبار ، سالن ، سوله ، کارگاه ، کارخانه ، اداری ، تجاری ، فروش کارخانه 

انبارهای مواد غذایی ، آرایشی بهداشتی ، دارویی ، فروشگاههای اینترنتی

انبار ، کالاهای تجاری ، بازرگانی ، انبارهای عمومی و اختصاصی

کارخانجات تولیدی ، غذایی ، دارویی ، صنعتی ، شیمیایی

مطبخ ، کترینگ آشپزخانه صنعتی ، رستوران ، تالار و باغ تالار ، باغ و باغچه

تجاری ، تعمیرگاه مجاز ، نمایندگی ، کارواش ، گاراژ

اداری ، دفترکار ، سالن فیلمبرداری ، کنفرانس ، همایش

انبار روباز ، انبار سنگ ، کاشی ، سرامیک ، مصالح و آهن آلات ، دپوی خودرو

زمینهای کشاورزی و صنعتی ...

www.paytakhtmelk.ir

www.sulesara.ir

۰۲۱۶۶۱۸۸۸۵۳ – ۰۲۱۴۴۵۲۲۰۵۷

 ۰۹۱۲۲۹۶۷۸۳۹ افشار 

نیازمند املاک اداری ، تجاری ، صنعتی شما جهت

 رهن و اجاره یا خرید و فروش در جاده مخصوص کرج ، جاده قدیم کرج ، مرکز شهر و غرب تهران هستیم.             

    (  به مابسپارید ازما بخواهید  )  

 اجاره انبار و املاک صنعتی اداری – تجاری را به مابسپارید 

 تا با معرفی برترین برندها و مشتریان سالها بی دغدغه از مشکلات موجر و مستاجر باشید. 

 درصورت تمایل فایل فروش یا اجاره ملکتان تماس حاصل نموده یا  مشخصات را به شماره 09122967839 واتساپ یا تلگرام نمایید. 

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال