امروز ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
۰۹۱۲۲۹۶۷۸۳۹
امروز ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
۰۹۱۲۲۹۶۷۸۳۹

حال دریافت‌کنندگان واکسن کرونای برکت چگونه است؟

میزان اثربخشی واکسن ایرانی روی ویروس‌های هندی و آفریقایی

مجری تیم کارآزمایی بالینی واکسن کووایران برکت درباره روند واکسیناسیون در مطالعه فاز سوم انسانی و آخرین وضعیت دریافت‌کنندگان آن توضیح داد.

واکسن برکت

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، حامد حسینی مجری تیم کارآزمایی بالینی واکسن کرونای ایرانیِ «کووایران برکت» اظهار کرد: داوطلبانی که در مرحله سوم مطالعه بالینی واکسن کووایران برکت تزریق را انجام می‌دهند، طبیعتا امکان دارد که در دو سه روز اول عارضه‌هایی را احساس کنند.

او با بیان اینکه این عارضه‌ها مثل درد و تورم محل تزریق، کوفتگی و خستگی است، گفت: ما در فاز سوم به سختگیری فاز اول و دوم افراد را تحت نظر نداریم و بعد از اینکه واکسن تزریق شد، افراد نیم ساعت در محل تزریق حضور دارند و بعد از اینکه خیالمان راحت شد، با معاینه پزشک محل را ترک می‌کنند.

حسینی گفت: دو هفته پس از تزریق دوز اول با آن‌ها تماس می‌گیریم و می‌خواهیم اگر علائم خاصی را پس از تزریق داشتند، با ما در میان بگذارند.

مجری تیم کارآزمایی بالینی واکسن کووایران برکت ادامه داد: تاکنون عارضه‌ای وجود نداشته که داوطلبان نخواهند مراجعه حضوری داشته باشند یا ما بخواهیم اقدامی درمانی برای آن‌ها انجام دهیم. البته هرچه جمعیت دریافت‌کنندگان بیشتر شود، پزشکان مکالمات بیشتری با آن‌ها خواهند داشت.

حسینی گفت: سعی می‌کنیم در نهایت دقت، تمامی فرآیندهای مطالعات تحقیقاتی را ثبت و گزارش کنیم تا با موفقیت به پایان راه برسیم.

او در پاسخ به این سوال که با توجه به زیرساخت‌های فراهم‌شده چقدر توانایی تولید واکسن‌های دیگر در کشور وجود دارد، گفت: واکسن به چند دلیل مثل بسیاری از داروهای دیگر نیست. یک دلیل آن این است که افراد سالم از آن استفاده می‌کنند و حساسیت‌ها بیشتر است.

مجری تیم کارآزمایی بالینی واکسن کووایران برکت تصریح کرد: در شرایطی مثل پاندمی کرونا مردم با دقت بیشتری شرایط را گزارش می‌کنند.

او با بیان اینکه تولید واکسن مثل بسیاری از داروهای دیگر اقدامی بین رشته‌ای است و اساتید و دانشمندان رشته‌های مختلفی آن را انجام می‌دهند، بیان کرد: زمانی که یک کشور واکسنی را تولید می‌کند و محصولات را به مردم می‌رساند، به این معناست که تیم‌های بسیار بزرگی در رشته‌های مختلف ماه‌ها کنار هم کار کردند.

حسنی بیان کرد: ظرفیت تولید واکسن باید در تمامی سطوح چه در بخش صنعت و چه در بخش دانشگاهی وجود داشته باشد تا محصول نهایی در تیراژ زیاد به دست مردم برسد.

او گفت: زمانی که این ظرفیت ایجاد می‌شود علاوه بر حل مشکلات فعلی، نویدبخش این است که این اقدام در آینده بر روی پلتفرم‌ها و واکسن‌های دیگر قابل گسترش است، گفت: سنگ‌هایی بنا شده که نویدبخش این است که در آینده از این ظرفیت بعد از کنترل اپیدمی برای تولیدات دیگر استفاده شود.

مجری تیم کارآزمایی بالینی واکسن کووایران برکت افزود: صنعت واکسن‌سازی در کشور پیشینه‌ دیرینی دارد و علم این حوزه علمی نیست که امروز یا دیروز ایجاد شده باشد. همچنین بارها شنیدیم که ما صدها سال است که در ایران واکسن داریم.

او گفت: در کنار سختی‌هایی که کرونا برای کشور داشت، خوبی‌هایی نیز داشت که باعث شد دست به دست دهیم و شرایطی را ایجاد کنیم که ماندگار شود.

حسینی درباره میزان اثربخشی واکسن برکت بر روی سویه‌های آفریقایی، برزیلی و هندی کرونا گفت: هنوز آزمایشی روی این سویه‌ها انجام نشده است. این سویه‌ها باید در اختیار شرکت‌های داروسازی قرار گیرند تا به وسیله‌ سرم افراد واکسینه‌شده بتوان این آزمایش را انجام داد.

املاک صنعتی پایتخت

 املاک صنعتی پایتخت 

 جامعترین مرکز اطلاعات املاک در کشور  

 جاده مخصوص کرج (لشگری) ، جاده قدیم کرج (فتح) 

 مرکز شهر ، غرب تهران 

 خرید و فروش ، رهن و اجاره انواع ملک شامل: 

 انبار ، سالن ، سوله ، کارگاه ، کارخانه ، اداری ، تجاری ، فروش کارخانه 

انبارهای مواد غذایی ، آرایشی بهداشتی ، دارویی ، فروشگاههای اینترنتی

انبار ، کالاهای تجاری ، بازرگانی ، انبارهای عمومی و اختصاصی

کارخانجات تولیدی ، غذایی ، دارویی ، صنعتی ، شیمیایی

مطبخ ، کترینگ آشپزخانه صنعتی ، رستوران ، تالار و باغ تالار ، باغ و باغچه

تجاری ، تعمیرگاه مجاز ، نمایندگی ، کارواش ، گاراژ

اداری ، دفترکار ، سالن فیلمبرداری ، کنفرانس ، همایش

انبار روباز ، انبار سنگ ، کاشی ، سرامیک ، مصالح و آهن آلات ، دپوی خودرو

زمینهای کشاورزی و صنعتی ...

www.paytakhtmelk.ir

www.sulesara.ir

۰۲۱۶۶۱۸۸۸۵۳ – ۰۲۱۴۴۵۲۲۰۵۷

 ۰۹۱۲۲۹۶۷۸۳۹ افشار 

نیازمند املاک اداری ، تجاری ، صنعتی شما جهت

 رهن و اجاره یا خرید و فروش در جاده مخصوص کرج ، جاده قدیم کرج ، مرکز شهر و غرب تهران هستیم.             

    (  به مابسپارید ازما بخواهید  )  

 اجاره انبار و املاک صنعتی اداری – تجاری را به مابسپارید 

 تا با معرفی برترین برندها و مشتریان سالها بی دغدغه از مشکلات موجر و مستاجر باشید. 

 درصورت تمایل فایل فروش یا اجاره ملکتان تماس حاصل نموده یا  مشخصات را به شماره 09122967839 واتساپ یا تلگرام نمایید. 


 اخبار ارز ، دلار ، طلا و سکه اینجا کلیک کنید. 


 اخبار اقتصادی ، صنعتی ، حوادث اینجا کلیک کنید. 


 اطلاعات عمومی دانستنیها آیا میدانید اینجا کلیک کنید.


 دانستنیهای حقوقی اینجا کلیک کنید. 


 نکات مهم درباره انبار اینجا کلیک کنید. 


 درباره شهرکهای صنعتی اینجا کلیک کنید. 


 برای ثبت آگهی رایگان و تبلیغات خرید و فروش املاک و مستغلات اینجا کلیک کنید.

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال