امروز ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
۰۹۱۲۲۹۶۷۸۳۹
امروز ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
۰۹۱۲۲۹۶۷۸۳۹

جدول قطعی برق تهران ۱۴۰۰

با شروع زود هنگام فصل گرما و افزایش مصرف برق خاموشی های برنامه ریزی شده نیز آغاز می شود. با این وضعیت شهروندان منتظر انتشار جدول قطعی برق تهران هستند.

به گزارش راهبرد معاصر قطعی های پراکنده برق در تهران پیش از شروع تابستان آغاز شده است با این وضعیت مردم منتظر انتشار جدول قطعی برق تهران هستند. تا به امروز چند استان جدول های خاموشی برنامه ریزی شده خود را منتشر کرده اند که استان البرز، خرسان رضوی و اصفهان جزو آنها هستند. هنوز جدول خاموشی در تهران منتشر نشده است با این حال به گفته مصطفی رجبی مشهدی سخنگوی صنعت برق کشور مشترکان  تا قبل از انتشار جدول خاموشی می توانند به مراجعه به اپلیکیشن برق من از برنامه های خاموشی مطلع شوند. مشترکان می توانند قطعی برقی منطقه خود را نیز در این اپلیکشین ثبت کنند. مصرف برق در روزهای اخیر به علت افزایش دمای هوا افزایش یافته و همین موضوع تامین برق در کشور را با مشکل مواجه کرده و سبب شده است تا همانند سال های گذشته  خاموشی های برنامه ریزی شده در تمام استان های کشور اجرا شود. جدول قطعی برق تهران احتمالا تا ساعاتی دیگر منتشر می شود.

روش اول : شهروندان می توانند با مراجعه به سایت شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ  و به صورت کلی از لیست مناطق بازدید نموده و منطق ومحله مورد نظر رابیابند.

روش دوم : شهروندان همچنین می توانند با مراجعه به سایت اطلاع رسانی خاموشی برق تهران بزرگ و با انتخاب منطقه و شناسه قبض خود از وضعیت خاموشی مطلع شوند.

جدول قطعی برق تهران

جزئیات جدول قطعی خاموشی برق در تهران

 هنوز یک ماه به شروع تابستان باقی مانده و در نخستین روز سومین ماه بهار، شاهد آغاز خاموشی های برنامه ریزی شده در کشور هستیم.استان خراسان رضوی و استان البرز، دو استانی هستند که نخستین جداول خاموشی های برنامه ریزی شده در این استان ها اطلاع رسانی شد و بررسی های تسنیم نشان می دهد اعلام جداول خاموشی های برنامه ریزی شده در بقیه استان ها به ویژه تهران، در انتظار تصمیم گیری است.

شاهد رشد بیش از ۸ هزار مگاواتی مصرف برق نسبت به روز مشابه سال گذشته هستیم و ناکارآمدی دولت در مدیریت مصرف و مدیریت تأمین برق موجب شده تا در نخستین روز خردادماه شاهد آغاز انتشار جداول خاموشی های برنامه ریزی شده برق در کشور باشیم.ضروری است مشترکان بخش خانگی نسبت به مدیریت مصرف برق به منظور پایداری شبکه و جلوگیری از بروز خاموشی های سراسری، توجه لازم را معطوف کنند و هر مشترک حداقل ۱۵ تا ۲۰ درصد در مصرف برق خود، صرفه جویی کند.اضافه می شود مشترکین می‌توانند با نصب اپلیکیشن «برق من» از این جداول اطلاع یابند. این محدوده‌ها و ساعت‌های مشخص شده برای خاموشی، حدودی است و قطعی نیست.

قطعی برق تهران

اعلام جزئیات جداول خاموشی برق در کشور

سخنگوی صنعت برق در خصوص جدول خاموشی برق در کشور توضیحاتی را ارائه کرد.مصطفی رجبی مشهدی سخنگوی صنعت برق کشور با اشاره به خبری مبنی بر انتشار جداول خاموشی در کشور گفت:در شرکت برق برنامه ریزی هایی برای طرح های مدیریت مصرف برق انجام داده ایم.

او ادامه داد:اگر تراز تولید برق با میزان مصرف در کشور برابر نباشد  با مشکل رو به رو می شویم، برنامه خاموشی‌های احتمالی نیست و اگر مشترکان همکاری لازم را داشته باشند، خاموشی‌ها اعمال نمی‌شود.

سخنگوی صنعت برق در خصوص جدول خاموشی در کشور بیان کرد:در حال حاضر جدولی برای خاموشی منتشر نشده است و قبل از انتشار جدول خاموشی مشترکان در اپلیکیشن برق من می توانند از برنامه خاموشی ها مطلع شوند و ما قطعا اطلاع رسانی لازم را انجام خواهیم داد.

گفتنی است، بر اساس آخرین آمار سرعت رشد مصرف برق در کشور افسارگسیخته شده و طی روزهای اخیر، شاهد ثبت پیک‌های مصرف برق به مقادیری هستیم که در زمان مشابه سال‌های گذشته بی سابقه بوده اند و برای نخستین بار در تاریخ کشور در اردیبهشت ماه شاهد رسیدن رکورد مصرف برق به مرز ۵۴ هزار مگاوات بودیم.

طبق آمار رسمی شرکت مدیریت شبکه برق ایران در روز بیست و نهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ مصرف برق در پیک روزانه به ۵۳ هزار و ۷۵۹ مگاوات رسید. این در حالی است که پیک مصرف برق در روز مشابه سال قبل، ۴۵ هزار و ۲۷۰ مگاوات بوده و رشد بیش از ۸۵۰۰ مگاواتی نسبت به زمان مشابه سال قبل داشته است. از سوی دیگر امسال صنعت برق با پدیده جدیدتر استخراج رمز ارز خانگی به دلیل افزایش بهای این ارز  روبرو است. همین جذابیت سبب فعالیت بیشتر برای استخراج رمز ارز از برق با بهای کم خانگی شده و معضل صنعت برق را تشدید کرده است، البته صنعت برق از برخورد قاطع و جدی با استخراج کنندگان غیرمجاز رمزارزها خبر داده است.

جدول زمانبندی قطع برق تهران

تاثیر استخراج بیت کوین در قطعی برق

  از سوی دیگر امسال صنعت برق با پدیده جدیدتر استخراج رمز ارز خانگی به دلیل افزایش بهای این ارز و جذابیت بیشتر آن از برق رایگان روبرو است. همین جذابیت سبب فعالیت بیشتر برای استخراج رمز ارز از برق با بهای کم خانگی شده و معضل صنعت برق را تشدید کرده است، البته صنعت برق از برخورد قاطع و جدی با استخراج کنندگان غیرمجاز رمزارزها خبر داده و بر آن تاکید دارد اما قیمت سرسام آور ارزهای مجازی نمی تواند مانعی برای این مساله باشد.

مجموع این مسائل موجب شده تا کل کشور درگیر خاموشی‌های پراکنده و بدون اطلاع قبلی شود و با توجه به اینکه قطع برق مشترکان بدون اطلاع قبلی عواقب زیادی دارد بهتر است صنعت برق انتشار جداول خاموشی را به عقب نیندازد و هرچه سریعتر جداول خاموشی منتشر شود. پیگیری ایسنا نیز نشان می دهد که اکنون جلساتی در صنعت برق پیرامون همین مساله در حال برگزاری است و احتمالا تا ساعاتی دیگر جداول خاموشی منتشر خواهد شد.


قطع برق با پیامک اطلاع‌رسانی می‌شود

سخنگوی صنعت برق تاکید کرد: صنعت برق به دلیل استخراج غیرمجاز ارز دیجیتال که مصرف برق بالایی به خود اختصاص داده، تحت فشار است.

برق

به گزارش همشهری آنلاین، سخنگوی صنعت برق در گفت و گو با برنامه چاپ اول شبکه خبر، گفت: شریط بسیار سختی را در حال تجربه هستیم که یکی از مهمترین دلایل آن شیوع استخراج غیرمجاز ارز دیجیتال است.

مصطفی رجبی مشهدی خاطرنشان کرد: از دیروز برنامه های مدیریت مصرف برای مشترکان بزرگ آغاز شد و همچنین در حال جمع آوری مراکز استخراج غیرمجاز رمز هستیم.

وی ادامه داد: از سال گذشته شرایط معرفی مراکز استخراج غیرمجاز ارزهای دیجیتال را برای مردم فراهم کردیم  و در عین حال برق مراکز مجاز با هماهنگی صورت گرفته  در ساعات اوج مصرف قطع می شود.

رجبی مشهدی در عین حال افزود: از دیروز شرکت ها موظف شدند خاموشی های احتمالی از طریق سامانه برق من اطلاع رسانی شود.

وی تصریح کرد: علاوه بر این برای مشترکان تهرانی پیامک هم ارسال خواهد شد.

رجبی مشهدی تاکید کرد: صنعت برق به دلیل استخراج غیرمجاز ارز دیجیتال که مصرف برق بالایی را به خود اختصاص داده، تحت فشار است.

سخنگوی صنعت برق با بیان این که حتی تجهیزات صنعت برق نیز به دلیل این مصارف غیرمجاز که بار زیادی را به شبکه تحمیل کرده اند، در معرض آسیب هستند، تصریح کرد: مشترکان نیز می توانند آسیب به وسایل برقی خود را ازطریق برنامه موبایلی برق من، به اطلاع شرکت های برق برسانند و مستندات خود را بارگذاری کنند.


 اخبار ارز ، دلار ، طلا و سکه اینجا کلیک کنید. 


 اخبار اقتصادی ، صنعتی ، حوادث اینجا کلیک کنید. 


 اطلاعات عمومی دانستنیها آیا میدانید اینجا کلیک کنید.


 دانستنیهای حقوقی اینجا کلیک کنید. 


 نکات مهم درباره انبار اینجا کلیک کنید. 


 درباره شهرکهای صنعتی اینجا کلیک کنید. 


سرگذشت کارآفرینان موفق صاحبان مشاغل اینجا کلیک کنید. 


 برای ثبت آگهی رایگان و تبلیغات خرید و فروش املاک و مستغلات اینجا کلیک کنید.


املاک صنعتی پایتخت

 املاک صنعتی پایتخت 

 جامعترین مرکز اطلاعات املاک در کشور  

 جاده مخصوص کرج (لشگری) ، جاده قدیم کرج (فتح) 

 مرکز شهر ، غرب تهران 

 خرید و فروش ، رهن و اجاره انواع ملک شامل: 

 انبار ، سالن ، سوله ، کارگاه ، کارخانه ، اداری ، تجاری ، فروش کارخانه 

انبارهای مواد غذایی ، آرایشی بهداشتی ، دارویی ، فروشگاههای اینترنتی

انبار ، کالاهای تجاری ، بازرگانی ، انبارهای عمومی و اختصاصی

کارخانجات تولیدی ، غذایی ، دارویی ، صنعتی ، شیمیایی

مطبخ ، کترینگ آشپزخانه صنعتی ، رستوران ، تالار و باغ تالار ، باغ و باغچه

تجاری ، تعمیرگاه مجاز ، نمایندگی ، کارواش ، گاراژ

اداری ، دفترکار ، سالن فیلمبرداری ، کنفرانس ، همایش

انبار روباز ، انبار سنگ ، کاشی ، سرامیک ، مصالح و آهن آلات ، دپوی خودرو

زمینهای کشاورزی و صنعتی ...

www.paytakhtmelk.ir

www.sulesara.ir

۰۲۱۶۶۱۸۸۸۵۳ – ۰۲۱۴۴۵۲۲۰۵۷

 ۰۹۱۲۲۹۶۷۸۳۹ افشار 

نیازمند املاک اداری ، تجاری ، صنعتی شما جهت

 رهن و اجاره یا خرید و فروش در جاده مخصوص کرج ، جاده قدیم کرج ، مرکز شهر و غرب تهران هستیم.             

    (  به مابسپارید ازما بخواهید  )  

 اجاره انبار و املاک صنعتی اداری – تجاری را به مابسپارید 

 تا با معرفی برترین برندها و مشتریان سالها بی دغدغه از مشکلات موجر و مستاجر باشید. 

 درصورت تمایل فایل فروش یا اجاره ملکتان تماس حاصل نموده یا  مشخصات را به شماره 09122967839 واتساپ یا تلگرام نمایید. 

 

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال