امروز ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
۰۹۱۲۲۹۶۷۸۳۹
امروز ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
۰۹۱۲۲۹۶۷۸۳۹

چهاردهمین نمایشگاه قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو فرصتی برای رونق تولید با کیفیت صنعت خودرو کشور است

به گزارش خبرخودرو، مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه بین‌المللی ج.ا.ایران، در حاشیه مراسم آغاز بکار چهار دهمین نمایشگاه قطعات خودرو در تهران، اولویت نخست توسعه صنعت خودرو کشور را منوط بر ارائه راهکارهای بلندمدت در حمایت از تولید داخلی سازی عنوان کرد و افزود: تقویت بنیه قطعه‌سازی، رونق تولید با کیفیت و رشد روزافزون صنعتی را سه گام مهم و انکار ناپذیر در مسیر دستیابی به اقتصاد مقاومتی پویا و مطمئن در صنعت خودرو به شمار می‌آید.

به گزارش خبرخودرو، مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه بین‌المللی ج.ا.ایران، در حاشیه مراسم آغاز بکار چهار دهمین نمایشگاه قطعات خودرو در تهران، اولویت نخست توسعه صنعت خودرو کشور را منوط بر ارائه راهکارهای بلندمدت در حمایت از تولید داخلی سازی عنوان کرد و افزود: تقویت بنیه قطعه‌سازی، رونق تولید با کیفیت و رشد روزافزون صنعتی را سه گام مهم و انکار ناپذیر در مسیر دستیابی به اقتصاد مقاومتی پویا و مطمئن در صنعت خودرو به شمار می‌آید. 

بهمن حسین زاده افزود: برگزاری نمایشگاه‌های همچون چهاردهمین نمایشگاه قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو، فرصتی مناسب برای رونق تولید با کیفیت در این صنعت مهم در سطح کشور است. 

وی ادامه داد: در همین راستا باید موانع و مشکلات پیش روی قطعه سازان برداشته شود، چرا که این بخش نقش مهمی در اشتغالزایی و جلوگیری از خروج ارز از کشور دارد. 

مدیر عامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران براین نکته تاکید کرد: در شرایط فعلی باید بنیه این بخش چه از لحاظ تکنولوژی و چه تسهیلات تقویت شود. 

حسین زاده در ادامه افزود: مدیریت درست عرضه و تقاضا با هدف بهبود وضعیت بازار خودرو و همچنین کاهش نارضایتی‌های تولید کنندگان و‌ مصرف کنندگان، نیاز انکارناپذیر برون‌رفت از چالش‌های موجود رکود حال حاضر اقتصاد کشور است.

مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه بین المللی.ا.ایران تصریح کرد: اگرچه صنعت قطعه‌سازی با مشکلات و‌ تنگناهایی دست و‌ پنجه نرم می‌کند و نیاز به استفاده از تجهیزات و قطعات خارجی است؛ اما با بهره‌گیری از توان فنی، مهندسی و‌ دانش بومی، توسعه مهارت و‌ ارتقای تکنولوژی کیفیت محصولات را شاهد گشته‌ایم. 

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به محدویت‌هایی که نتیجه تحریم‌هاست، رفع موانع حمایت از گسترش صنعت داخلی و‌ ایجاد رضایتمندی مشتریان را مهم‌ترین اولویت وزارت صنعت، معدن و‌ تجارت دانست و افزود: خوشبختانه ساخت قطعات خودرو، شاهد تنوع رشد کیفیت و پیشرفت کیفی است؛ به طوریکه فروش سالانه خودرو در مقایسه با سال گذشته افزایش چشمگیری را نشان می‌دهد. 

حسین‌زاده برنامه‌ریزی داخلی و سیاست‌گذاری درست در بهره‌گیری مطلوب از منابع موجود را باعث‌ رشد صنعت خودرو دانست و خاطرنشان کرد: تولید با کیفیت توام با نظارت مستمر، با ثبات نسبی در قیمت‌ها و تکیه بر راهبرد داخلی‌سازی، از اقدامات لازم در مسیر تحقق رقابت مطمئن است. 

مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی، ارتقای این صنعت، اعتقاد به نظام مشتری محوری، رفع موانع تولید کنندگان داخلی و بی‌نیازی از تولیدات خارجی را بسیار مهم ارزیابی کرده و افزود: چهاردهمین نمایشگاه قطعات و لوازم خودرو، با رشد قابل توجه محوریت شناخت ظرفیت‌های ارزشمند فنی و مهندسی طراحی و تولید قطعات خودرو با بهره‌گیری از آخرین نوآوری‌های این صنعت و تنوع در تولیدات، پیش بینی شده است. 

بر اساس این‌گزارش؛ صنعت خودروسازی سهم ۲۱ درصدی در ایجاد ارزش افزوده و همچنین سهم ۴ درصدی در تولید ناخالص داخلی طی سال‌های اخیر داشته است و به نوعی یک موتور محرک برای صنعت کشور محسوب می‌شود.


 اخبار ارز ، دلار ، طلا و سکه اینجا کلیک کنید. 


 اخبار اقتصادی ، صنعتی ، حوادث اینجا کلیک کنید. 


 اطلاعات عمومی دانستنیها آیا میدانید اینجا کلیک کنید.


 دانستنیهای حقوقی اینجا کلیک کنید. 


 نکات مهم درباره انبار اینجا کلیک کنید. 


 درباره شهرکهای صنعتی اینجا کلیک کنید. 


سرگذشت کارآفرینان موفق صاحبان مشاغل اینجا کلیک کنید. 


 برای ثبت آگهی رایگان و تبلیغات خرید و فروش املاک و مستغلات اینجا کلیک کنید.


املاک صنعتی پایتخت

 املاک صنعتی پایتخت 

 جامعترین مرکز اطلاعات املاک در کشور  

 جاده مخصوص کرج (لشگری) ، جاده قدیم کرج (فتح) 

 مرکز شهر ، غرب تهران 

 خرید و فروش ، رهن و اجاره انواع ملک شامل: 

 انبار ، سالن ، سوله ، کارگاه ، کارخانه ، اداری ، تجاری ، فروش کارخانه 

انبارهای مواد غذایی ، آرایشی بهداشتی ، دارویی ، فروشگاههای اینترنتی

انبار ، کالاهای تجاری ، بازرگانی ، انبارهای عمومی و اختصاصی

کارخانجات تولیدی ، غذایی ، دارویی ، صنعتی ، شیمیایی

مطبخ ، کترینگ آشپزخانه صنعتی ، رستوران ، تالار و باغ تالار ، باغ و باغچه

تجاری ، تعمیرگاه مجاز ، نمایندگی ، کارواش ، گاراژ

اداری ، دفترکار ، سالن فیلمبرداری ، کنفرانس ، همایش

انبار روباز ، انبار سنگ ، کاشی ، سرامیک ، مصالح و آهن آلات ، دپوی خودرو

زمینهای کشاورزی و صنعتی ...

www.paytakhtmelk.ir

www.sulesara.ir

۰۲۱۶۶۱۸۸۸۵۳ – ۰۲۱۴۴۵۲۲۰۵۷

 ۰۹۱۲۲۹۶۷۸۳۹ افشار 

نیازمند املاک اداری ، تجاری ، صنعتی شما جهت

 رهن و اجاره یا خرید و فروش در جاده مخصوص کرج ، جاده قدیم کرج ، مرکز شهر و غرب تهران هستیم.             

    (  به مابسپارید ازما بخواهید  )  

 اجاره انبار و املاک صنعتی اداری – تجاری را به مابسپارید 

 تا با معرفی برترین برندها و مشتریان سالها بی دغدغه از مشکلات موجر و مستاجر باشید. 

 درصورت تمایل فایل فروش یا اجاره ملکتان تماس حاصل نموده یا  مشخصات را به شماره 09122967839 واتساپ یا تلگرام نمایید. 

 
ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال