امروز ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
۰۹۱۲۲۹۶۷۸۳۹
امیدی که با دستور رییس دستگاه قضا زنده شد
دستور رییس دستگاه قضا برای حل مشکل شرکت آرد داران در جریان سفر به استان البرز سبب بازگشت تولید به این واحد تولیدی و قرار گرفتن آن در مسیر جهش تولید شد.
به گزارش مرکز رسانه قوه‎قضاییه، ۱۲ دی ماه سال گذشته بود که آیت‌الله رییسی، رییس قوه‌قضاییه در ادامه سفر‌های استانی خود، به استان البرز سفر کرده بود.
پورزارع، مدیرعامل شرکت آرد داران در جریان سفر ریاست قوه‎قضاییه به استان البرز و در دیدار با ایشان با اشاره به مشکلات تامین گندم مورد نیاز برای تولید گفته بود: عکس‌هایی دارم که 27 تن گندم به کارخانه آمده که 6 تن از آن، خاک است. از طرف صنعت آرد و ماکارونی کشور می‌گویم که کشاورزی ما در حال نابودی است.

دستور رییس عدلیه برای حل مشکل شرکت آرد داران
رییس قوه‎قضاییه نیز در واکنش به اظهارات مدیرعامل شرکت آرد داران گفت: گندم مورد نیاز را آقای استاندار می‌دهد و موضوع شبکه ناسالم را نیز سازمان بازرسی تا حصول نتیجه پیگیری می‎کند.

حل مشکل شرکت آرد داران پس از گذشت هشت ماه
اکنون پس از گذشت هشت ماه از سفر استانی رییس عدلیه به استان البرز و دستور وی برای پیگیری مشکل این واحد تولیدی، تولید در شرکت آرد داران از سرگرفته شده و روز‌های خوش به این واحد تولیدی که تا مرز تعدیل نیرو رفته بود، بازگشت.
پورزارع، مدیرعامل شرکت آرد داران با تشریح مشکل این واحد تولیدی بیان کرد: استان البرز و ساوجبلاغ قطب تولید ماکارونی دنیاست. داستان ما از آنجا شروع شد که از زمانی که کار را آغاز کردیم، با معضلی روبه‌رو شده و دیدیم که بار گندم و مواد اولیه‌ای که برای ما می‌آید، به دلایل خیلی مشخصی، آن خلوص لازم را ندارد و این موضوع باعث می‌شد که محصولی که تولید می‌کنیم، کیفیت لازم را نداشته باشد و دچار ضرر و زیان شویم و مشکل ما خیلی حاد شد.
وی در ادامه گفت: چهار یا پنج روز کار می‌کردیم و همه کارگران بیکار بودند و باید تعدیل نیرو می‌کردیم.
مدیرعامل شرکت آرد داران افزود: از ریاست قوه‎قضاییه وقت گرفتیم و خدمت ایشان رسیدیم و رییس دستگاه قضا به شخصه دستور داد و شخصا به این مساله ورود کرد.
پورزارع اظهار کرد: بعد از ورود رییس قوه‎قضاییه به این قسمت، خون جدیدی در کالبد ما و صنایع ماکارونی وارد شد و در حال حاضر کارخانه ۲۴ ساعته در حال کار است و نیرو گرفتیم و نیرو‌های قبلی را نیز تعدیل نکردیم.
مدیرعامل شرکت آرد داران گفت: سال، سال جهش تولید است و جهش ما از همان‎جا آغاز شد و برای نخستین بار در کشور توانستیم طرح خرید توافقی گندم را با مجوز کشاورزی آغاز کنیم و به صورت مستقیم از کشاورزان و به صورت توافقی و با قیمت بالاتر از قیمت پیشنهادی دولت، خرید تضمینی گندم را انجام دادیم.
وی افزود: حدود 4 هزار و ۸۰۰ کشاورز به صورت مستقیم محصول خود را به ما فروختند و پول آن را نیز مستقیم دریافت کردند و سفره آنها نیز رنگین شد.

خون جدیدی که با حمایت رییس قوه‎قضاییه در شرکت آرد داران جاری شد
پورزارع تصریح کرد: انرژی که رییس قوه‎قضاییه به ما داد و حمایت معنوی وی باعث شد خون جدیدی به شرکت بیاید و هیات مدیره شرکت تمامی عزم خود را جزم کرده‎اند و تمامی تکنیک را به کار بردند.
وی بیان کرد: به شخصه از طرف 4 هزار و ۸۰۰ کشاورزی که در این طرح به واسطه این حمایت شرکت کردند، از ریاست قوه‎قضاییه و دستگاه قضایی تشکر می‌کنم.

تشریح مشکل آرد داران از زبان معاون دادگستری البرز
اعظمی، معاون قضایی رییس‎کل دادگستری استان البرز نیز در این خصوص خاطرنشان کرد: شرح مشکل به این صورت بود که این شرکت، شرکتی است که گندم را تهیه و تبدیل به آرد کرده و قسمتی را در شبکه توزیع پخش می‌کند و قسمتی نیز در کارخانه‌ای که دارند، تبدیل به محصول نهایی می‌شود.
وی عنوان کرد: دو مشکل مطرح شده بود؛ مشکل نخست در خصوص این بود که اساسا سهمیه گندمی که داده می‌شود، کفاف تولید داخل خودشان را هم نمی‌داد؛ یعنی عملا آن کارخانه نمی‌توانست با ظرفیت کامل خود کار کند.
وی تصریح کرد: مشکل دوم این بود که گندمی که به کارخانه داده می‌شد، کیفیت لازم را نداشت.
اعظمی عنوان کرد: آیت‌الله رییسی نخستین رییس قوه‎قضاییه بود که به استان البرز سفر کرد. از زمان تشکیل استان البرز تا دی ماه سال گذشته هیچ یک از روسای قوه‌قضاییه سفر رسمی به استان البرز نداشت؛ اما آیت‌الله رییسی در این استان حضور یافته و تاکید ویژه‌ای در خصوص حمایت از تولید، فعالان اقتصادی و بنگاه‌های اقتصادی داشتند.
معاون قضایی رییس‌کل دادگستری استان البرز ادامه داد: جلسه‌ای با حضور نمایندگان برخی از نهاد‌های متولی اقتصاد و همچنین اصناف و بنگاه‌های اقتصادی تشکیل شد و مشکلاتی را در آنجا مطرح کردند که این مشکلات هم با دستور شخص رییس قوه‎قضاییه پیگیری و کمیته ویژه‌ای در دادگستری استان البرز برای پیگیری مصوبات سفر تشکیل شد که یکی از مصوبات این سفر، پیگیری مشکلات شرکت‌ آرد داران بود.

امیدی که زنده شد
ورود به‌هنگام دستگاه قضایی برای حل مشکل شرکت آرد داران سبب شد تا تولید بار دیگر در این واحد تولیدی رونق گیرد و در مسیر جهش گام بگذارد.
از طرفی این ورود به‌هنگام، سبب زنده شدن امید در دل کارگران در معرض تعدیل و مسئولان این واحد تولیدی شد و این همان موضوعی بود که رییس قوه‌قضاییه در جریان سفر استانی البرز در دیدار با قضات و کارکنان دادگستری این استان به آن اشاره کرده و گفته بود: وظیفه ما این است که نگذاریم کسی ناامید شود. اگر من و شما کار مضاعف کردیم و گره از کار‌ها باز کردیم، این امید افزون خواهد شد؛ اما اگر خدای ناکرده یک بار، دو بار و سه بار آمدند و دیدند که کار نشد، می‌گویند خبری نیست؛ لذا به همکاران تاکید می‌کنم اگر مردم در این امیدی که پیدا کرده‎اند، با یک ناامیدی مواجه شوند، گناهی نابخشودنی است.

اخبار ارز ، دلار ، طلا و سکه اینجا کلیک کنید.

اخبار اقتصادی ، صنعتی ، حوادث اینجا کلیک کنید.

اطلاعات عمومی دانستنیها آیا میدانید اینجا کلیک کنید.

دانستنیهای حقوقی اینجا کلیک کنید.

نکات مهم درباره انبار اینجا کلیک کنید.

درباره شهرکهای صنعتی اینجا کلیک کنید.

سرگذشت کارآفرینان موفق صاحبان مشاغل اینجا کلیک کنید.

برای ثبت آگهی رایگان و تبلیغات خرید و فروش املاک و مستغلات اینجا کلیک کنید.

املاک صنعتی پایتخت

املاک صنعتی پایتخت

جامعترین مرکز اطلاعات املاک در کشور

جاده مخصوص کرج (لشگری) ، جاده قدیم کرج (فتح)

مرکز شهر ، غرب تهران

تجاری ، تعمیرگاه مجاز ، نمایندگی ، کارواش ، گاراژ

اداری ، دفترکار ، سالن فیلمبرداری ، کنفرانس ، همایش

انبار روباز ، انبار سنگ ، کاشی ، سرامیک ، مصالح و آهن آلات ، دپوی خودرو

زمینهای کشاورزی و صنعتی ...

www.paytakhtmelk.ir

www.sulesara.ir

۰۲۱۶۶۱۸۸۸۵۳ – ۰۲۱۴۴۵۲۲۰۵۷

۰۹۱۲۲۹۶۷۸۳۹ افشار

نیازمند املاک اداری ، تجاری ، صنعتی شما جهت

رهن و اجاره یا خرید و فروش در جاده مخصوص کرج ، جاده قدیم کرج ، مرکز شهر و غرب تهران هستیم.

(  به مابسپارید ازما بخواهید  )

اجاره انبار و املاک صنعتی اداری – تجاری را به مابسپارید

تا با معرفی برترین برندها و مشتریان سالها بی دغدغه از مشکلات موجر و مستاجر باشید.

درصورت تمایل فایل فروش یا اجاره ملکتان تماس حاصل نموده یا  مشخصات را به شماره 09122967839 واتساپ یا تلگرام نمایید.