امروز ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
۰۹۱۲۲۹۶۷۸۳۹
امروز ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
۰۹۱۲۲۹۶۷۸۳۹

جان پل جونز دو جوریا

 بی خانمان دیروز ، میلیاردرامروز 

نتیجه تصویری برای جان پل جونز

جان پل جونزدوجوریا در۱۳  اوریل سال ۱۹۴۴ در همسایگی اکوپارک در لوس آنجلس درایالت کالیفرنیا  متولد شد. پدر او مهاجری ایتالیایی  ومادرش  مهاجری یونانی بود.. والدین جان پل زمانی که اودوساله بودازهم جدا شدند.جان پل در ۹سالگی به همراه برداربرزگ ترش برای اینکه کمک خرج خانواده باشند،شروع به فروش کارتهای کریسمس  و روزنامه کردند. این دو بردار حوالی ساعت ۳ صبح ازخواب بیدار می شدند تا بتوانند روزنامه ها رابه درب  منزل مشتریان  تحویل دهند. زمانی  که معلوم شد مادر آنها قادرنیست زندگی فرزنداش را تامین کند ، آنها راپرورش گاه فرستادند.

دو جوریا  بیشتردوران جوانی خود را در دسته های خیابانی در شرق لوس آنجلس گذراند ، اما زمانی که  معلم ریاضی اش در دبیرستانن جان  مارشال به اوگفت که هرگز در هیچ کاری در زندگی موفق نخواهد شد، تصمیم گرفت تغییرکند. جان پل دوجوریا درسال ۱۹۶۲ ازدبیرستان فارغ التحصیل شد.  او دو سال رادر نیروی دریایی ایلات متحده گذراند و پس از آن درشغل های مختلفی چون سرایداری ،لوله کشی گاز ،تعمیر  دوچرخه تا فروش دایره المعارف ها ،ماشین های فتوکپی و حتی فروش بیمه های عمرمشغول به کار شد. جان پل که در دهه دوم زندگی خود بود وبیش ازان مغرور  بودکه دست کمک به سوی کسی دراز کند، ناگهان خود را  فردی بی خانمان و فقیر یافت که قوطی های نوشابه  وکنسرو رامی فروخت  تاپول اندکی به دست آورد و کمی غذابرای خود بخرد .او حتی شبهادرماشین می خوابید . اما مهم نبود که چقدراین وضعیت سخت باشد.او به هر حال توانست این وضعیت را پشت سربگذارد.در نهایت ،سرنوشت دو جوریا زمانی که توانست در جایگاه بازاریابی اولیه  تایمز استخدام شود، تغییرکرد.کمی بعد او به عنوان مدیر انتشا ر مجله در لوس آنجلس انتخاب شد.

دوجوریا اولین بار زمانی که درسال ۱۹۷۱به استخدام یک شرکت تخصصی پیش تازدرزمینه تولید محصولات سالن های آرایشگاه درامریکا درآمد، با دنیای محصولات مراقبت از مو آشنا شد.البته  او به خاطرمخالفت هایش برسر استراتژی های کسب و کارازاین کاراخراج شد.دوجوریا درسال ۱۹۸۰به همراه دوستش، پل میشل که یک آرایشگربود، شرکت *جانپل  میشل  سیستمز* را با دریافت وامی۷۵۰دلاری راه اندازی کرد.پل  میشل درآن زمان یکی از تاثیر گذارترین طراحان موی امریکا بود.آنها لوسیونها ومجموعه هایی مخصوص مو و روشهایی  برای مدل دادن به مو را ارائه کردندکه در آن زمان بسیارانقلابی بود.

دو جوریا و میش درابتدا خودبرای فروش محصولات شان به آرایشگاه ها می رفتند واز استراتژی ای استفاد می کردند که تا  آن زمان استفاد  نشده بود. آنها محصولات خود را به شکل رایگان درآرایشگاه ها به نمایش گذاشته و امتحان می کردند.

پل میشل درسال ۱۹۸۹ از دنیا رفت وپسرش،آگوست ، به زودی راه پدرش را دنبال کرد و به شکلی خستگی نا پذیرکار کرد تا احترام همکارانش درشرکت رابه دست آورد.

امروزه  شرکت *جان پل میشل سیستمز* بیش از ۹۰ محصول  مراقبت ازمورا تولید می کند که بیش از۹۰هزار آرایشگاه در ایالات متحده و در بیش از ۴۵ کشوردنیابه فروش می روند.فروش سالانه این شرکت درحدود۹۰۰میلیون دلاراست.

دوجوریا که به یافتن منابع انرژی جایگزین علاقه دارد،به تامین مالی اولین پالایشگاه نفت دوستدار طبیعت درتونس کمک میکند  .اوهمچنین روی اتومبیلهایی که با انرژی خورشیدی کار می کنند سرمایه گذاری کرده است. وی همچنین میلیونهادلاربه جنبش های خیریه متنوع کمک مالی کرده که به واسطه این کمکها جوایز متعددی نیزدریافت کرده است .او اعتقاد داردکه هرکدام ازانسانهادرهر روزمسئولیتی دارد برای اینکه این دنیا را به مکانی بهتربرای زندگی تبدیل کند .او همچنین براین باوراست که هیچ کاری دردنیا ارزش انجام دادن را ندارد ،مگراین که ازانجام آن لذت ببرید.


برای اطلاع از آخرین اخبار اقتصادی ، صنعتی ، حوادث و قیمتهای لحظه ای ارز ، دلار ، طلا و سکه اینجا کلیک کنید.


دانستنیهای حقوقی

درباره شهرکهای صنعتی

سرگذشت کارآفرینان

نکات مهم درباره انبار

ارز ، دلار ، طلا و سکه

اقتصادی ، صنعتی ، حوادث


املاک صنعتی پایتخت

 املاک صنعتی پایتخت 

 جامعترین مرکز اطلاعات املاک در کشور  

 جاده مخصوص کرج (لشگری) ، جاده قدیم کرج (فتح) 

 مرکز شهر ، غرب تهران 

 خرید و فروش ، رهن و اجاره انواع ملک شامل: 

 انبار ، سالن ، سوله ، کارگاه ، کارخانه ، اداری ، تجاری ، فروش کارخانه 

انبارهای مواد غذایی ، آرایشی بهداشتی ، دارویی ، فروشگاههای اینترنتی

انبار ، کالاهای تجاری ، بازرگانی ، انبارهای عمومی و اختصاصی

کارخانجات تولیدی ، غذایی ، دارویی ، صنعتی ، شیمیایی

مطبخ ، کترینگ آشپزخانه صنعتی ، رستوران ، تالار و باغ تالار ، باغ و باغچه

تجاری ، تعمیرگاه مجاز ، نمایندگی ، کارواش ، گاراژ

اداری ، دفترکار ، سالن فیلمبرداری ، کنفرانس ، همایش

انبار روباز ، انبار سنگ ، کاشی ، سرامیک ، مصالح و آهن آلات ، دپوی خودرو

زمینهای کشاورزی و صنعتی ...

www.paytakhtmelk.ir

www.sulesara.ir

۰۲۱۶۶۱۸۸۸۵۳ – ۰۲۱۴۴۵۲۲۰۵۷

 ۰۹۱۲۲۹۶۷۸۳۹ افشار 

نیازمند املاک اداری ، تجاری ، صنعتی شما جهت

 رهن و اجاره یا خرید و فروش در جاده مخصوص کرج ، جاده قدیم کرج ، مرکز شهر و غرب تهران هستیم.             

    (  به مابسپارید ازما بخواهید  )  

 ( درصورت تمایل فایل فروش یا اجاره ملکتان تماس حاصل نموده یا مشخصات را به شماره 09122967839 واتساپ یا تلگرام نمایید ) 

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال