امروز ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
۰۹۱۲۲۹۶۷۸۳۹
امروز ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
۰۹۱۲۲۹۶۷۸۳۹

 شهر فرش 

یک فروشگاه بزرگ عرضه کننده انواع فرش های دستباف و فرش ماشینی است که با تبلیغات گسترده تبدیل به یک برنده معتبر در زمینه فرش در ایران شده است. این فروشگاه در سال ۹۲ و در جاده مخصوص افتتاح گردید.

مدیر شهر فرش در مصاحبه ای بیان کرده است: در سال ۹۱ تحقیقاتی از بازار داشتیم و به این نتیجه رسیدیم که شهر تهران نیازمند مجموعه ای برای عرضه فرش است، برای جا نمایی این مجموعه باز هم بررسی کردیم و دیدیم که این باید با شهر فاصله داشته باشد تا از معضلات ترددی شهر جلوگیری کنیم. در نهایت در مرداد ماه نود و دو شهر فرش را افتتاح کردیم و بعد از هدف گذاری به این نتیجه رسیدیم که باید استراتژی کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت را تدوین کنیم. از ابتدای کار تصمیم ما این بود که بتوانیم فرهنگ جدید خرید را در ارتباط با فرش در جامعه ایجاد کنیم.

مالک شهر فرش

 مدیر شهر فرش، سید مهدی موسوی  

در خصوص اهداف فرهنگی شهر فرش نیز گفت: کالای فرش با فرهنگ مردم عجین شده است و تار و پود و رنگ و طرح و نقش چیزهایی است که همه با آن درگیر هستیم. همین ویژگی سبب شد به فکر موضوع سفیر برند باشیم و به عبارتی میان فرهنگ و تجارت و صنعت پیوند ایجاد کنیم.
وی در خصوص فرهنگ خرید فرش گفت: فرش کالایی است که خانواده ها هر ۱۰ سال یا ۱۵ سال به فکر تعویض آن می افتند، اما با این روش حضور شهر فرش در بازار توانستیم با تغییر فرهنگ خرید فرش بازه زمانی خرید فرش را کوتاه تر کنیم و به ۵ سال رساندیم. این به نفع جامعه است، ایجاد اشتغال می کند و صنعت را رونق می دهد و مردم می توانند طراوت اجتماعی را ایجاد کنند، چرا که خرید حس خوشایندی را ایجاد می کند و این حس خوشایند زمانی اتفاق می افتد که توان اقتصادی برای خرید وجود داشته باشد.

مدیر شهر فرش کیست

موسوی با اشاره به وجود برندهای مختلف فرش در شهر فرش گفت: برخی از این برندها شیفت دو و سه را هم راه اندازی کردند چرا که میزان عرضه فرش ما در شهر فرش بسیار گسترده است، به همین دلیل چشم امید برای حمایت هیچ کسی نداریم و قصدمان از حضور در بازار فقط انتفاع نیست، ما تاجر هستیم و می دانیم و می توانیم چطور باید پول در بیاوریم اما در حوزه ای ورود کردیم که در حال تغییر فرهنگ خرید مردم هستیم.

سید مهدی موسوی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران که پرسید در شهر فرش چه میزان به عرضه کالای ایرانی توجه شده گفت: ما به طور مرتب جامعه را رصد می کنیم و در سه حوزه رضایتمندی مشتریان، اثر بخشی تبلیغات و تصویر ذهنی مردم از شهر فرش گزارش گیری می کنیم و این خروجی ها نشان می دهد که الان زمان کار است. ما در سال ۹۴ حدود ۱۰ کمپین را طراحی کردیم و به طور کارشناسی تصمیم گیری می کنیم. یکی از کمپین ها فروش ما همین جشنواره شگفتانه شهر فرش است که حدود ۴۰۰ نفر درگیر اجرای این جشنواره هستند. این طرح جشنواره فروش زمستانه است و شهروندان ما می توانند از راه های مختلف در این جشنواره ثبت نام کنند و از مزایای آن بهره مند بشوند.

شهر فرش برای کیه

وی در خصوص جزییات این جشنواره گفت: مردم می توانند با ارسال پیامک به سامانه شهر فرش یا ثبت نام در سایت شهر فرش یا در میادین میوه و تره بار و مراکز تجاری و پردیس های سینمایی که حدود ۶۲ کانتر ما در آنها مستقر هستند، در این جشنواره مشارکت کنند. همچنین حضور در شهر فرش و خرید هم به طور خودکار باعث ثبت نام در جشنواره می شود.

وی افزود:برای کسانی که ثبت نام می کنند کارت تخفیف ۱۰۰ هزار تومانی به نشانی آنها ارسال می شود و در هر هفته نیز لوازم خانگی برای مشتریان در نظر داریم و در پایان جشنواره هم به ۱۰ نفر از کلیه شرکت کنندگان سه دستگاه خودرو شاسی بلند به قید قرعه اهدا می شود و رویکرد ما هم اینست که بتوانیم فرش کلاسیک ایرانی را به مردم عرضه کنیم.مردم فرش دستباف هم می خواهند و متقاضی فرش ایرانی هستند و ما نیز در عرضه این نوع از فرش فعالیت داریم.

شهر فرش واسه کیه

خبرنگار دیگری با طرح پرسشی گفت: کشور در حال حاضر در شرایط رکود تورمی است و قدرت خرید مردم بسیار پایین است و در لوازم خانگی و فرش هم این دیده می شود،آیا در صنعت فرش هم تاثیر گذاشته است یا خیر؟

مدیر مجموعه شهر فرش در پاسخ به این سوال گفت: مدلی از شهر فرش پیش تر وجود نداشته است،اما ما مدلی جدید و جذاب را طراحی کردیم با هدف به کار گیری همه کسانی که می توانند ایجاد جذابیت کنند در راستای اهداف مجموعه ما.یکی از این جذابیت های علی رغم تورم و رکود موجود در جامعه قیمت است.با توجه به اینکه ما توانستیم به همت صنعتگرانی که عموما در کاشان مستقر هستند، نگذاریم در صنعت فرش بازارهای خارجی ورود کنند.

وی افزود: با بودن ماشین آلات بسیار مدرن که فقط برای ایران تولید می شود،نخی که در ایران تولید می شود و رنگی که باز هم در ایران تولید می شود و طرحی که از پیشگامان هنر نزد ایرانیان بوده است.

وی در خصوص طرح های فرش گفت: طرح های جدید فرش شامل طرح ها ایرانی است و با وجود فرش ها جدید با طرح های پیشرو اما هنوز فرش های کلاسیک ایرانی بیشترین خواهان را در بین مشتریان دارد.خوشبختانه توانستیم بازار مصرف را تغییر بدهیم و با حداقل درآمد به مردم خدمات را عرضه می کنیم و هدفمان هم تخریب بازار نیست و با این استقبال مردم توانستیم رضایت را در جامعه ایجاد کنیم.

 به گزارش فرش فیروزه، شهر فرش در حال حاضر در دو شعبه فعالیت می کند. 

 شعبه مرکزی: تهران، کیلومتر ۵ جاده مخصوص روبروی تهرانسر 

 شعبه یک: تهران، کیلومتر ۱۵ جاده مخصوص، پلاک ۴۸۵ 

 شعبه دو: تهران، کارگر جنوبی، پایین تر از میدان حر 



 دانستنیهای حقوقی اینجا کلیک کنید. 


 درباره شهرکهای صنعتی اینجا کلیک کنید. 


 سرگذشت کارآفرینان اینجا کلیک کنید. 


 نکات مهم درباره انبار اینجا کلیک کنید. 


 اخبار ارز ، دلار ، طلا و سکه اینجا کلیک کنید. 


 اخبار اقتصادی ، صنعتی ، حوادث اینجا کلیک کنید. 


اطلاعات عمومی دانستنیها آیا میدانید اینجا کلیک کنید.


برای ثبت آگهی رایگان و تبلیغات خرید و فروش املاک و مستغلات اینجا کلیک کنید.


املاک صنعتی پایتخت

 املاک صنعتی پایتخت 

 جامعترین مرکز اطلاعات املاک در کشور  

 جاده مخصوص کرج (لشگری) ، جاده قدیم کرج (فتح) 

 مرکز شهر ، غرب تهران 

 خرید و فروش ، رهن و اجاره انواع ملک شامل: 

 انبار ، سالن ، سوله ، کارگاه ، کارخانه ، اداری ، تجاری ، فروش کارخانه 

انبارهای مواد غذایی ، آرایشی بهداشتی ، دارویی ، فروشگاههای اینترنتی

انبار ، کالاهای تجاری ، بازرگانی ، انبارهای عمومی و اختصاصی

کارخانجات تولیدی ، غذایی ، دارویی ، صنعتی ، شیمیایی

مطبخ ، کترینگ آشپزخانه صنعتی ، رستوران ، تالار و باغ تالار ، باغ و باغچه

تجاری ، تعمیرگاه مجاز ، نمایندگی ، کارواش ، گاراژ

اداری ، دفترکار ، سالن فیلمبرداری ، کنفرانس ، همایش

انبار روباز ، انبار سنگ ، کاشی ، سرامیک ، مصالح و آهن آلات ، دپوی خودرو

زمینهای کشاورزی و صنعتی ...

www.paytakhtmelk.ir

www.sulesara.ir

۰۲۱۶۶۱۸۸۸۵۳ – ۰۲۱۴۴۵۲۲۰۵۷

 ۰۹۱۲۲۹۶۷۸۳۹ افشار 

نیازمند املاک اداری ، تجاری ، صنعتی شما جهت

 رهن و اجاره یا خرید و فروش در جاده مخصوص کرج ، جاده قدیم کرج ، مرکز شهر و غرب تهران هستیم.             

    (  به مابسپارید ازما بخواهید  )  

 درصورت تمایل فایل فروش یا اجاره ملکتان تماس حاصل نموده یا  مشخصات را به شماره 09122967839 واتساپ یا تلگرام نمایید. 

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال