امروز ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
۰۹۱۲۲۹۶۷۸۳۹
امروز ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
۰۹۱۲۲۹۶۷۸۳۹
 

یارانه نقدی پنج شنبه واریز می‌شود
یکصد و پانزدهمین مرحله از یارانه نقدی ۴۵۵۰۰ تومانی مربوط به شهریور ماه، همراه با افزایش حداقل مستمری خانوارهای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی کشور ساعت ۲۴ روز پنج شنبه ۲۰ شهریورماه به حساب سرپرستان خانوارها واریز و قابل برداشت خواهد بود.
بر این اساس، با توجه به شیوع ویروس کرونا، دولت تصمیم گرفت در کنار حمایت از بنگاه‌ها و افراد بیکار شده، وام یک میلیون تومانی به حساب تمامی ۲۳ میلیون خانوار یارانه بگیر واریز کند که در مجموع ۲۳ هزار میلیارد تومان وام به حساب یارانه بگیران نقدی واریز و مقرر شد اقساط تسهیلات یک میلیون تومانی از یارانه افراد کسر شود.
آغاز کسر اقساط این تسهیلات از تیرماه بود و این ماه سومین قسط کسر خواهد شد.
گفتنی است؛ مقرر شده هر ماه مبلغ ۳۵ هزار و ۱۰۰ تومان از سرجمع یارانه هر خانوار کسر شود و مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات نیز ۳۰ ماه در نظر گرفته شده است.

ادامه افزایش قیمت خودرو!
بازار خرید و فروش خودرو روز گذشته نیز با رشد بیشتر قیمت ها روبرو شده است. به نحوی که قیمت خودرو به صورت ساعتی در حال تغییر بود. در بازار دیروز سمند ال ایکس با افزایش سه میلیون تومانی با قیمت 173 میلیون تومان، سمند سورن با افزایش 4 میلیون تومانی با قیمت 216 میلیون تومان، پژوه 405 با فزایش 9 میلیون تومانی با قیمت 174 میلیون تومان، پژو 206 تیپ 2 با افزایش 5 میلیون تومانی با قیمت 188 میلیون تومان، پژو 206 تیپ 5 با افزایش 13 میلیون تومانی با قیمت 233 میلیون تومان، پژو 206v8 با افزایش 15 میلیون تومانی با قیمت 230 میلیون تومان، رانا با افزایش 8 میلیون تومانی با قیمت 192 میلیون تومان و هایما با افزایش 30 میلیون تومانی با قیمت 660 میلیون تومان در بازار به ثبت رسید.
همچنین پژو 207‌i دستی با افزایش 9 میلیون تومانی با قیمت 275 میلیون تومان، پژو 207i اتوماتیک با افزایش 15 میلیون تومانی با قیمت 390 میلیون تومان، دنا با افزایش 913 میلیون تومانی با قیمت 260 میلیون تومان، دنا پلاس با افزایش 5 میلیون تومانی با قیمت 289 میلیون تومان، پراید 111 با افزایش 6 میلیون تومانی با قیمت 110 میلیون تومان، پراید 131 با افزایش 4 میلیون تومانی با قیمت 95 میلیون تومان، پراید 132 با افزایش 3 میلیون تومانی با قیمت 99 میلیون تومان، تیبا2 با افزایش 8 میلیون تومانی با قیمت 132 میلیون تومان، تیبا صندوقدار با افزایش 5 میلیون تومانی با قیمت 118 میلیون تومان، ساینا با افزایش 81میلیون تومانی با قیمت 133 میلیون تومان، سراتو با افزایش 35 میلیون تومانی با قیمت 700 میلیون تومان به فروش رسید.

واکنش به گرانی روغن موتور
رییس سازمان حمایت با تاکید بر اینکه دو حسابه بودن تولیدکنندگان روغن جرم است، گفت: هنوز متقاضیان افزایش قیمت روغن موتور، مستندات خود را ارائه نکرده اند.
عباس تابش در خصوص تخلف برخی تولید کنندگان روغن در فروش بیش از نرخ مصوب اظهار داشت: تا کنون از بازار گزارشی در این خصوص که روغن بیش از نرخ مصوب فروخته می شود به دست ما نرسیده است.
وی در خصوص دو حسابه بودن تولیدکنندگان نیز تأکید کرد: اینکه تولیدکننده ای بخواهد دو حسابه کار کند، جرم است و باید طرف حساب آنها با ارائه اسناد و مدارک، از آنها شکایت و سازمان حمایت نیز به آن رسیدگی می کند.
به گفته رئیس سازمان حمایت از مصرف کننده و تولیدکننده، تا کنون شکایتی از دو حسابه بودن در این مورد به سازمان ارسال نشده است، ولی در صورت ارائه حتما رسیدگی خواهد شد و خریداران در صورت مشاهده، شکایت کنند تا رسیدگی شود.
تابش در خصوص درخواست افزایش قیمت روغن موتور خاطرنشان کرد: از سوی برخی تولید کنندگان ادعایی که شده هزینه تمام شده تولید روغن موتور بالاتر از نرخ مصوب است و برای بررسی از آنها خواستیم تا مستندات خود را ارائه کنند ولی هنوز مدارکی  برای اثبات این موضوع به سازمان حمایت ارسال نشده است. 
وی با اشاره به اینکه قیمت روغن موتور، نرخ مصوب قبلی است، در پاسخ به این سوال که  درصد افزایش قیمت چقدر است، گفت: نمی‌توان بر اساس یک ادعا که هنوز مستندات آن ارائه نشده، صحبت و ملاک قرار داده شود، بنابراین باید ابتدا مستندات ارائه شود و در مورد آن تصمیم گیری کرد.

افزایش قیمت میوه های وارداتی
رییس اتحادیه مرکزی میوه و تره‌بار تهران گفت: با نوسان نرخ ارز و پایان فصل تابستان، قیمت برخی اقلام میوه وارداتی روند افزایشی به خود گرفته است.
اسدالله کارگر با اعلام جزییات قیمت انواع میوه و صیفی‌جات درجه یک تا درجه سه در هفته جاری افزود: براساس نرخ‌نامه عمده فروشی محصولات کشاورزی در میدان میوه و تره بار تهران در دوره زمانی ۱۶ تا ۲۳ شهریور ماه نرخ هر کارتن آناناس بین ۴۰۰ هزار تا ۶۰۰ هزار تومان، هر کیلوگرم انبه بین ۴۰ هزار تا ۵۵ هزارتومان، موز بین ۱۸ هزار تا ۲۳ هزار تومان و پسته بین ۵۰ هزار تا ۷۰ هزارتومان به فروش می رسد.
این درحالیست که پیش از این قیمت هر کارتن آناناس نزدیک ۳۰۰ هزارتومان بوده است که یک رشد دو برابری را تجربه می کند.
وی اظهارداشت: قیمت هر کیلوگرم انجیر زرد بین ۱۲ هزار تا ۲۰ هزارتومان، انجیر سیاه بین پنج هزار تا ۱۰ هزارتومان، انگور بی دانه زرد بین هشت هزار تا ۱۴ هزار تومان، انگور بی دانه قرمز بین ۱۰ هزار تا ۱۶ هزارتومان،  انگور رطبی بین ۶ هزار تا ۱۰ هزارتومان، انگور عسگری بین ۶ هزار تا ۱۰ هزار تومان، انگور کندری بین هفت هزار تا ۱۰ هزار تومان، آلو سانترا بین هشت هزار تا ۱۳ هزار تومان، آلو سیاه بین چهار هزار تا هشت هزارتومان، آلو شابلون بین هفت هزار تا ۱۲ هزار تومان است.
رییس اتحادیه مرکزی میوه و تره‌بار تهران تصریح کرد: سیب دورنگ بین هشت هزار تا ۱۳ هزارتومان، سیب گلاب بین هشت هزار تا ۱۴ هزارتومان، شاهپسند بین چهار هزار تا ۶ هزار تومان، شلیل شبرنگ پنج هزار تا ۱۱ هزار تومان، شلیل شبرنگ سیبی بین هشت هزار تا ۱۳ هزار تومان، شلیل شمس بین هشت هزار تا ۱۲ هزارتومان، گلابی بیروتی بین ۱۵ تا ۲۷ هزارتومان، گلابی شاه میوه بین ۱۲ هزار تا ۲۳ هزارتومان، نارنگی انشو بین پنج هزار تا ۹ هزارتومان، نارنگی تخم ژاپنی بین هشت هزار تا ۱۲ هزارتومان، هلو انجیری بین هشت هزار تا ۱۳ هزارتومان، هلو انواع بین ۵۰ هزار تا ۱۰ هزارتومان و هلو هسته جدا بین هفت تا ۱۲ هزارتومان به فروش می رسد.
 
نحوه توزیع برق رایگان  بررسی شد
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس از بررسی نحوه توزیع برق رایگان در کمیسیون متبوعش خبر داد. سخنگوی صنعت برق نیز در تشریح این جلسه گفت: «برای تدوین دستورالعمل های اجرایی طرح برق امید که وعده داده شده بود تا اواخر مهر ماه تدوین شود روز گذشته در کمیسیون انرژی مجلس موضوعاتی مورد ارزیابی قرار گرفت.»
 مصطفی رجبی مشهدی با اشاره به آخرین تصمیمات اتخاذ شده در این راستا، اظهار کرد: «یکی از مواردی که به تازگی مورد بررسی و تصویب قرار گرفت این بود که مشترکان کم مصرف که در سکونتگاه های غیر‌دائم حضور دارند شامل حال تخفیف صد درصدی نشوند.»
وی ادامه داد: «اقامتگاه های فصلی، ویلا ها و به طور کلی مشترکانی که دائما در یک مکان حضور ندارند شامل حال این طرح نخواهند شد و تخفیف صد درصدی برای این دسته از مشترکان اعمال نمی شود.»
به گفته سخنگوی صنعت برق در اولین فرصت و حداکثر یک ماه آینده از طریق پیامکی که برای مشترکان صنعت برق ارسال می شود، وضعیت مصرف به آن ها گزارش خواهد شد تا از میزان مصرف خود و قرار گرفتن در دسته بندی خوش مصرف، کم مصرف، و یا پر مصرف مطلع شوند.
رجبی مشهدی در خصوص زمان اجرای این طرح گفت:از ابتدای آبان ماه این طرح اجرایی خواهد شد.
وی در پاسخ به این سوال که آیا بودجه ای برای اجرای این طرح در نظر گرفته شده است؟ اظهار کرد: «این طرح منافع زیادی را در میان مدت و بلند مدت برای صنعت برق کشور دارد هرچند در کوتاه مدت ممکن است که منجر به کاهش درآمدهای صنعت برق شود اما به گونه ای برنامه ریزی شده که تاثیر این اصلاح مصرف درکاهش میزان سرمایه گذاری ها بتواند این مساله را جبران کند.»
در حال حاضر ۳۰ میلیون مشترک خانگی در کشور وجود دارد که در دو دسته "زیرالگو" و "بیش ازالگو" تقسیم بندی شده اند که برای هرکدام تعرفه خاصی تعریف شده است. در این بین ۸۵ درصد از مشترکان زیرالگو برق مصرف می‌کنند و تنها ۱۵ درصد بالاتر از الگوهای تعیین شده مصرف دارند، در طرح برق امید مشترکان زیرالگو هم به دو دسته خوش مصرف و کم مصرف تقسیم بندی می‌شوند.
۳۰ میلیون نفر مشترک در طرح برق امید از تخفیف صد درصدی بهای برق بهره‌مند خواهند شد که حدود ۸ و نیم میلیون مشترک در این محدوده هستند و تا زمانی که کم مصرف باقی بمانند، از تخفیف صد درصدی بهره‌مند خواهند شد. البته مشترکان خوش مصرف هم می‌توانند با رعایت نکاتی ساده، خود را به جرگه کم مصرف‌ها رسانده و از تخفیف صد درصدی بهای برق مصرفی بهره‌مند شوند چراکه تعرفه‌های برق پلکانی است و هرچه از میزان مصرف برق مشترکان کاسته شود، مزایای اقتصادی برای خانوارها دارد، به طور مثال اگر مشترکان ۱۰ درصد مصرف برق خود را کم کنند، ۲۰ درصد از هزینه برقشان کم می‌شود و اگر ۲۰ درصد مصرف را کاهش دهند، شاهد کاهش ۴۰ درصدی هزینه برق مصرفی خواهند بود.

جزئیات جدید از قتل کارگردان و بازیگر سینما در شهرک اکباتان تهران بابک خرمدین اینجا کلیک کنید.


 اخبار ارز ، دلار ، طلا و سکه اینجا کلیک کنید. 


 اخبار اقتصادی ، صنعتی ، حوادث اینجا کلیک کنید. 


 اطلاعات عمومی دانستنیها آیا میدانید اینجا کلیک کنید.


 دانستنیهای حقوقی اینجا کلیک کنید. 


 نکات مهم درباره انبار اینجا کلیک کنید. 


 درباره شهرکهای صنعتی اینجا کلیک کنید. 


 برای ثبت آگهی رایگان و تبلیغات خرید و فروش املاک و مستغلات اینجا کلیک کنید.


املاک صنعتی پایتخت

 املاک صنعتی پایتخت 

 جامعترین مرکز اطلاعات املاک در کشور  

 جاده مخصوص کرج (لشگری) ، جاده قدیم کرج (فتح) 

 مرکز شهر ، غرب تهران 

 خرید و فروش ، رهن و اجاره انواع ملک شامل: 

 انبار ، سالن ، سوله ، کارگاه ، کارخانه ، اداری ، تجاری ، فروش کارخانه 

انبارهای مواد غذایی ، آرایشی بهداشتی ، دارویی ، فروشگاههای اینترنتی

انبار ، کالاهای تجاری ، بازرگانی ، انبارهای عمومی و اختصاصی

کارخانجات تولیدی ، غذایی ، دارویی ، صنعتی ، شیمیایی

مطبخ ، کترینگ آشپزخانه صنعتی ، رستوران ، تالار و باغ تالار ، باغ و باغچه

تجاری ، تعمیرگاه مجاز ، نمایندگی ، کارواش ، گاراژ

اداری ، دفترکار ، سالن فیلمبرداری ، کنفرانس ، همایش

انبار روباز ، انبار سنگ ، کاشی ، سرامیک ، مصالح و آهن آلات ، دپوی خودرو

زمینهای کشاورزی و صنعتی ...

www.paytakhtmelk.ir

www.sulesara.ir

۰۲۱۶۶۱۸۸۸۵۳ – ۰۲۱۴۴۵۲۲۰۵۷

 ۰۹۱۲۲۹۶۷۸۳۹ افشار 

نیازمند املاک اداری ، تجاری ، صنعتی شما جهت

 رهن و اجاره یا خرید و فروش در جاده مخصوص کرج ، جاده قدیم کرج ، مرکز شهر و غرب تهران هستیم.             

    (  به مابسپارید ازما بخواهید  )  

 اجاره انبار و املاک صنعتی اداری – تجاری را به مابسپارید 

 تا با معرفی برترین برندها و مشتریان سالها بی دغدغه از مشکلات موجر و مستاجر باشید. 

 درصورت تمایل فایل فروش یا اجاره ملکتان تماس حاصل نموده یا  مشخصات را به شماره 09122967839 واتساپ یا تلگرام نمایید. 

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال