امروز ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
۰۹۱۲۲۹۶۷۸۳۹
امروز ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
۰۹۱۲۲۹۶۷۸۳۹

 دانستنیهای حقوقی اینجا کلیک کنید. 


 درباره شهرکهای صنعتی اینجا کلیک کنید. 


 سرگذشت کارآفرینان اینجا کلیک کنید. 


 نکات مهم درباره انبار اینجا کلیک کنید. 


 اخبار ارز ، دلار ، طلا و سکه اینجا کلیک کنید. 


 اخبار اقتصادی ، صنعتی ، حوادث اینجا کلیک کنید. 


اطلاعات عمومی دانستنیها آیا میدانید اینجا کلیک کنید.


برای ثبت آگهی رایگان و تبلیغات خرید و فروش املاک و مستغلات اینجا کلیک کنید.


املاک صنعتی پایتخت

 املاک صنعتی پایتخت 

 جامعترین مرکز اطلاعات املاک در کشور  

 جاده مخصوص کرج (لشگری) ، جاده قدیم کرج (فتح) 

 مرکز شهر ، غرب تهران 

 خرید و فروش ، رهن و اجاره انواع ملک شامل: 

 انبار ، سالن ، سوله ، کارگاه ، کارخانه ، اداری ، تجاری ، فروش کارخانه 

انبارهای مواد غذایی ، آرایشی بهداشتی ، دارویی ، فروشگاههای اینترنتی

انبار ، کالاهای تجاری ، بازرگانی ، انبارهای عمومی و اختصاصی

کارخانجات تولیدی ، غذایی ، دارویی ، صنعتی ، شیمیایی

مطبخ ، کترینگ آشپزخانه صنعتی ، رستوران ، تالار و باغ تالار ، باغ و باغچه

تجاری ، تعمیرگاه مجاز ، نمایندگی ، کارواش ، گاراژ

اداری ، دفترکار ، سالن فیلمبرداری ، کنفرانس ، همایش

انبار روباز ، انبار سنگ ، کاشی ، سرامیک ، مصالح و آهن آلات ، دپوی خودرو

زمینهای کشاورزی و صنعتی ...

www.paytakhtmelk.ir

www.sulesara.ir

۰۲۱۶۶۱۸۸۸۵۳ – ۰۲۱۴۴۵۲۲۰۵۷

 ۰۹۱۲۲۹۶۷۸۳۹ افشار 

نیازمند املاک اداری ، تجاری ، صنعتی شما جهت

 رهن و اجاره یا خرید و فروش در جاده مخصوص کرج ، جاده قدیم کرج ، مرکز شهر و غرب تهران هستیم.             

    (  به مابسپارید ازما بخواهید  )  

 درصورت تمایل فایل فروش یا اجاره ملکتان تماس حاصل نموده یا  مشخصات را به شماره 09122967839 واتساپ یا تلگرام نمایید. 

ریزش بورس متوقف شد
شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات روز گذشته با رشد ۴۶۴۵ واحدی به یک میلیون و ۱۸۶ هزار و ۲۸۶ واحد رسید تا ریزش 11 روز اخیر متوقف شود. همچنین شاخص کل هم وزن با رشد ۱۸۸ واحدی به ۴۳۱ هزار و ۶۱۳ واحد رسید. نمادهای کگل، فولاد، کچاد، شبندر، فخوز و اپال بیشترین تأثیر مثبت را بر شاخص و نماد فملی بیشترین تأثیر منفی بر شاخص را داشتند.

توزیع کالاهای شب عید در شبکه منتخب از ۲۰ اسفند
قائم مقام وزیر صمت اعلام کرد که از ۲۰ اسفند برای مقاطع شب عید و رمضان از طریق شبکه منتخب توزیع، فروشگاه‌های منتخب و اصناف، کالاهای ضروری شب عید منظم توزیع خواهد شد.
محمدصادق مفتح با اشاره به افزایش تقاضای برخی از کالاها در آستانه شب عید و ماه رمضان، گفت: به دلیل نزدیکی دو مناسبت نوروز و ماه رمضان، برنامه ریزی مشترکی برای عرضه کالا به قیمت مناسب و منصفانه که تولیدکننده هم متضرر نشود برای هر دو مناسبت در حال انجام است. اما قیمت گذاری بدون در نظر گرفتن مکانیزم عرضه و تقاضا کار بیهوده‌ای است.  
وی در پاسخ به اینکه آیا در حال حاضر قیمت مرغ واقعی و منصفانه است؟ تصریح کرد زمانی قیمت هدف در کف بازار اتفاق می‌افتد که توزیع متناسب با نیاز بازار باشد. موضوع دوم پراکندگی جغرافیایی است و نظام توزیع مناسب و منطقی باید سرتاسر کشور را به خوبی پوشش دهد.
به گفته این مقام مسئول گرانی در حیطه وظایف وزارت صمت نیست، اما برخورد با گرانفروشی هست. برای رسیدن به قیمت هدف ابلاغ، بخشنامه و برخورد تعزیری کم اثرترین ابزارها است. بازرسی لازم است اما کافی نیست. بنابراین محور تنظیم و تامین بازار در آستانه دو مناسبت یاد شده،  تعریف شبکه‌های منتخب توزیع و دوم به کار گرفتن عوامل از تولید تا توزیع است.
مفتح با اشاره به ذخیره سازی ۴۰ هزار تن میوه برای شب عید گفت: از ۲۰ اسفند برای مقاطع شب عید و رمضان از طریق شبکه منتخب توزیع، فروشگاه‌های منتخب و اصناف، کالاهای ضروری شب عید منظم توزیع خواهد شد و امیدواریم توزیع پیوسته و کافی کالا در این شبکه منتخب در دراز مدت تاثیرش را در بازار و کنترل قیمت‌ها بگذارد.
وی با بیان این که باید زمینه‌ها و عوامل اصلی بروز تخلف و گران فروشی از بین برود، تصریح کرد: درصد کمی هستند که مرتکب گران فروشی می‌شوند و دلیل آن هم یکی اجبار است و فرد از روی اجبار مرتکب تخلف می‌شود و دلیل دیگرش این است حس می‌کند که نظارتی وجود ندارد.
مفتح در خصوص فروش اجباری کالا و کالای سرباری هم گفت: اگر شرکت پخشی کالا یا کالاهایی را به اجبار بفروشد یا فروش کالایی را منوط به خرید کالای دیگری کند تا لغو پروانه‌اش خواهیم ایستاد و به عنوان مخل نظام اقتصادی قابل پیگرد است.
قاسم نوده فراهانی، رئیس اتاق اصناف تهران نیز هم با بیان اینکه اگر عرضه و تقاضا هماهنگ باشد در بازار مشکلی پیش نخواهد آمد از تشدید بازرسی‌ها و نظارت اصناف و تعزیرات برای برخورد با گران فروشی‌های احتمالی خبر داد و گفت: به همه اصناف ابلاغ کرده‌ایم که حق ندارند کالایی را بدون فاکتور بخرند برای این که ضرایب سود هر صنف معین است و نمی‌توانند از آن تخلف کنند.
رئیس اتاق اصناف تهران همچنین با بیان این که امسال هم نمایشگاه بهاره نداریم گفت: به جای برگزاری نمایشگاه‌ها، فروش فوق العاده را از طریق اصناف برگزار می‌کنیم که اگر رضایت اکثر مردم جلب شود دیگر بساط برگزاری نمایشگاه‌های عید را برای همیشه جمع می‌کنیم.
وی درباره وضعیت بازار مرغ نیز گفت: برخی از مرغداران سهمیه تعیین شده را در میدان بهمن عرضه می‌کنند، اما مازاد آن را در بازار آزاد می‌فروشند. این افراد باید موظف باشند همه محصول خود را در دو میدان تعیین شده عرضه کنند تا مرغ دو قیمتی نباشد.

بی ثباتی قیمت ها در بازار آهن
رییس اتحادیه فروشندگان آهن  با بیان اینکه هنوز فروشندگان در مورد وضعیت قیمت ها بلاتکلیف هستند و همین امر در تشدید رکود تأثیر زیادی گذاشته است، گفت: نمی دانند آیا اگر اجناس خود  را بفروشند آیا می توانند باز کالا خریداری کنند یا خیر.
حمیدرضا رستگار با اشاره به اینکه در روزهای پایانی سال خرید و فروش آهن رونقی نداشته و کسی معامله ای انجام نمی دهد، افزود: فقط تعدادی که پروژه های نیمه تمام دارند مجبور به خرید آهن هستند. 
رییس اتحادیه فروشندگان آهن  با بیان اینکه البته هنوز فروشندگان در مورد وضعیت قیمت ها بلاتکلیف هستند و همین امر در تشدید رکود تأثیر زیادی داشته است، گفت: نمی دانند آیا اگر اجناس خود  را بفروشند آیا می توانند باز کالا خریداری کنند یا خیر.
رستگار با اعلام اینکه فروشندگان هیچ پیش بینی از بازار آهن در سال آینده ندارند، گفت: به همین دلیل محتاطانه عمل می کنند تا وضعیت بلاتکلیفی بازار برطرف شود. برخی از واحدها هم در شرایط رکود بازار به انبارگردانی مشغولند و معامله ای انجام نمی دهند.  به گفته رئیس اتحادیه فروشندگان آهن، قیمت هر میلگرد این هفته با ثباتی نسبی با قیمت 12500 تومان فروخته می شود.

انتظار برای اصلاح قیمت گندم
رئیس بنیاد ملی گندمکاران با بیان اینکه قیمت گندم در جلسه هفته آینده شورای قیمت گذاری محصولات استراتژیک بررسی و نهایی می شود، گفت:پیشنهاد ما برای قیمت خرید گندم ۵۳۰۰ تا ۵۵۰۰ تومان است.
عطاالله هاشمی درباره اینکه برخی عنوان می‌کنند دولت قصد ندارد، قیمت خرید تضمینی گندم را برای سال زراعی جاری اصلاح کند، گفت: با توجه به اصلاحیه قانون خرید تضمینی محصولات استراتژیک، تعیین قیمت خرید تضمینی گندم برای سال زراعی جاری نیز بر عهده شورای قیمت گذاری محصولات استراتژیک است. یعنی شورا می‌تواند نرخی که چند ماه قبل از سوی شورای اقتصاد تعیین شده را بازنگری و اصلاح کند.
این فعال بخش خصوصی با بیان اینکه قیمت خرید تضمینی گندم هفته آینده در جلسه شورای قیمت گذاری محصولات کشاورزی بررسی و درباره آن تصمیم گیری خواهد شد، گفت: پیشنهاد بنیاد ملی گندمکاران برای قیمت خرید تضمینی هر کیلوگرم گندم با توجه به شرایط موجود و افزایش هزینه‌های تولید ۵۳۰۰ تا ۵,۵۰۰ تومان است.
وی با بیان اینکه درباره قیمت خرید تضمینی جو هنوز به جمع بندی نرسیدیم تا پیشنهاد خود را اعلام کنیم، افزود: متأسفانه رئیس سازمان برنامه و بودجه و وزیر اقتصاد که به همراه وزیر جهاد کشاورزی نمایندگان دولت در این شورا هستند در سه جلسه‌ای که تاکنون برگزار شده، شرکت نکرده‌اند و هم ما به این مساله اعتراض کردیم و هم نمایندگان ناظر مجلس به شدت به آن معترض بودند.
هاشمی با بیان اینکه این دو نفر در شورا حق رأی دارند، افزود: وقتی که این افراد در جلسه شرکت نمی‌کنند، حق رای‌شان نیز از بین می‌رود و تصمیم گیری بدون نظر آنان انجام می‌شود.
ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال